יום שני, 23 ביולי 2012

גבישי אור לריפוי - סמלים חדשים מגופי האור הגבוהים

באופן טבעי לכולנו יש ערוץ אנרגיה פתוח וישיר מהמהות הגבוה אלינו, מנשמה לגוף פיזי ולהכרה. אנחנו תמיד מחוברים לנשמה, אלה שאנו מאמינים שאנחנו מנותקים, מופרדים וממודרים מהמהות העליונה. האמונה הזו חזקה עד כדי כך שהתודעה שלנו יצרה מחיצות ומדרגות וממדים גבוהים, שנמצאים ביננו לבין המקור ומפרידים אותנו מהאפשרות לתקשורת ישירה עם נשמה. האמונה הזו בראה את הפרדיגמה של גופים התמירים, שמוכרים גם כגופי האור הגבוהים.

הריחוק הזה לכאורה, הוא סיבה מרכזית לבדידות העזה שחלקנו חווים, ולתפיסה הדואלית של גוף ורוח שרובינו עדיין מחזיקים בה. היבט מרכזי ועמוק מאוד של עבודה עם גופי האור הגבוהים מכוון ליצירת הרמוניה של תודעת אחדות, במילים פשוטות היא מכוונן לצימצום המרחק המלאכותי שביננו לבין נשמה. על מנת ליצור את ההרמוניה הזו אנחנו צריכים להתגבר על לא מעט אמונות בסיס קדומות מאוד, שתומכות ומעודדות בנו את ההפרדה שבין נשמה לבין האדם.

תהליכי הריפוי והעבודה עם גופי האור הגבוהים, מניבים תוצאות מעניינות. האפשרויות שטמונות בסינכרון והרמוניה עם המהות הגבוה והגופים התמירים הן מופלאות. למעשה כל העבודה של התעלות וקפיצה קוונטית של התודעה, מכוונת ליצירת מרחב חדש של תודעת אחדות. מרחב של הרמוניה בין כל חלקי נשמה, הגופים הגבוהים המרכזים הנמוכים ועד לגוף הפיזי. מנקודת מבט רחבה יותר, ריפוי עם גופי האור הגבוהים, הוא שלב מקדים בתהליך של טרנספורמציה מתודעה דואלית לתודעה מאוחדת. הנוכחות במרחב אחד עם גופי האור הגבוהים מאפשרת את התרחשותם של תהליכי ריפוי עמוקים מאוד, שמסנכרנים יחד את הרובדים הפיזי, האנרגטי הרגשי והמנטלי. ומצריכים לקיחת אחריות אישית על הסיבות בגללן יש צורך בריפוי, ומאפשרים מעורבות בהמשך תהליך הריפוי בעזרת הפעלה חוזרת של גבישי האור, שמהדהדים מתוך מפגש הריפוי עם גופי האור הגבוהים. לעיתים קרובות הריפוי ימשיך לתהליך עמוק יותר, מכפי שהמטופל מוכן להודות בפני עצמו בקול רם, מצבים כאלה מתרחשים די הרבה והם חלק מהתהליך עצמו.

הגבישים הבאים נבעו ממפגשים אישיים ועלו על מנת לתת מענה לתהליך אישי, אך לאנרגיה שמהדהדת מגבישי האור יש תדר גלובלי יותר. הם אומנם מצויירים כסמלים דו ממדים אך הם גבישי אור תלת ממדיים. אני מאמין שאם תחושו משיכה לתדר מהדהד מהסמלים תוכלו להשתמש בהם לריפוי אישי.

הגביש הראשון הוא אישי יותר וממוקד בהשפעה שלו. הוא מתמקד בעבודה של מרכז הלב, פותח ומניע את הזרמים האלקטרומגנטיים של מרכז הלב בשני מישורים, אופקי ואנכי. ומזרים אנרגיה הרמונית דרך הציר המרכזי, שלאורך עמוד השידרה. ההשפעה שלו היא אנרגטית וגם פיזית. חלק מהעבודה מכוון לערץ האנרגיה המרכזי, שעובר לאורך עמוד השדרה. אפשר להבחין, דרך המבנה של הגביש, שהוא מהדהד עם המבנה המוכר של שבעת מרכזי אנרגיה. היהלום שמאחד את הגביש כולו מכוון למרכז השמיני, נקודת החיבור של העצמי העליון עם התודעה והגוף הפיזי.

הגביש השני אוניברסאלי במהותו ורחב יותר בהשפעה שלו. והוא רוטט בתדר של הרמוניה בין שלושת המרכזים, האנרגטי הרגשי והמנטלי. כאשר האנרגיה מנותבת, בעזרת קונוס של אור לתוך פרח חיים בצורת כדור אור, וממנו לתוך המעטפת האלקטרומגנטית. האנרגיה המשולבת של שלושת המרכזים, מסתחררת בתנועה ספירלית לתוך פרח החיים שמהווה מעין מרחב לפיזור האנרגיה בתוך ההילה, ודרכה לערוצים ולמרכזים האנרגטיים הבלוטות האנדוקריניות ומשם לתוך הגוף כולו. בהביט הרחב שלו הגביש רוטט בתוך השדות האלקטרומגנטיים של ההילה, שמקיפים את הגוף הפיזי ומהדהדים ממנו החוצה ליצירת הרמוניה עם שדות האלטרומגנטיים של האנשים איתם הוא בא במגע ביום יום.

הגביש השלישי הוא אישי במהותו, אבל הוא מתייחס למעברים בין ממדיים. הגביש הזה יועד לעשייה מסויימת מאוד, הוא נוגע בתחום של איזורי החפיפה שבין ממדי האור ומרחב התדרים האלקטרומגנטיים, בהילה ובערוצים של הגוף האנרגטי שחוצים וחופפים אחד את השני. כוונת העבודה כאן היא לארגן את המערכת באופן כזה שהדיס הרמוניה תתארגן מחדש לכדי הרמוניה ושהמערכת תחזור לאיזון שנובע ממבנה נכון ומדייק. במובן מסויים הגביש נועד לארגן מחדש את המבנה האנרגטי, כשהוא משתמש בריאקציה של תנועה בין ממדית שמשנה את הקטבים עם שינוי כיוון במרחב, תוך סיבוב ספירת האור האנרגטי של הגביש. העבודה עם הגביש הזה נועדה למטרה אישית מאוד וסביר שלא תתאים לכל אחד.


העבודה עם גבישי האור היא בטכניקה של דמיון מודרך, עליכם להגדיר לעצמכם מדוייק ככול האפשר, את הצורך או כוונת הריפוי שלכם. התבונו בסמלים וראו אותם בקווים של שפורפרות אור לבן ובצורה תלת מימדית. כשיכנסו לפעולה הם יהדהדו בתדרים הנכונים לריפוי שלכם. ביטחו בעצמכם ! אם אתם לא רואים, דמיינו את התהליך מתרחש. הקדישו מעט זמן לאיזון ושקט פנימי לפני התהליך. אימור בקול רם מה אתם רוצים לרפא או על מה אתם רוצים לעבוד. אפשרו לגבישים לעשות את העבודה שלהם בתוך ההילה או בתוך התודעה שלכם במרחב הפנימי של דמיון. בהצלחה...

אני מזמין אתכם להשאיר תגובות ואם יש שאלות אשמח לענות.

באהבה,
 רמי



.................................................................................................................
לפרטים על התכנסויות של החותם המגנטי הקליקו כאן

להרשמה התקשרו עכשיו !

4659775 - 052
................................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה