יום שלישי, 15 בפברואר 2011

הטמעת החותם - המעבר מהתדר הישן לתדר החדש

המאמר הזה מתאר את תהליך ההטמעה של החותם, שמתחיל לאחר החניכה. ההטמעה היא תהליך עוצמתי של שינויים עמוקים מאד שמכינים את מבקשי החותם לתדר של האחדות.

הקטע הבא לקוח מתוך פרק מהספר של החותם המגנטי,

לאורך כל תקופת ההטמעה של החותם המגנטי, אתם תחוו שינויים גדולים. תרגישו מזועזעים ולפעמים תחושו שאתם מאבדים את האחיזה במציאות המוכרת לכם. עולמכם הפנימי כפי שידעתם אותו עד לפני קבלת החותם, משתנה. תפיסת העולם שלכם משתנת ואתם חווים במודע את השינויים שהחלטתם יחד עם הישות הגבוהה, כי ראוי והולם לכם לחוות אותם באופן ישיר, במהלך ההטמעה והמעבר של התודעה שלכם לרטוט בתדר גבוה. חשוב לזכור שהקפיצה הקוונטית של החותם המגנטי פועלת על כל ממדי התודעה, מהגוף הפיזי דרך כל המרכזים האנרגטיים והגופים התמירים, ועד לישות הגבוהה והמדריכים האישיים והמשפחה הרוחנית. התהודה של הקפיצה הקוונטית מהדהדת עם אשכול הנשמות עצמו. אפשר לומר שבמושגים אנושיים ההשפעה היא כמעט אין סופית, והבחירה האישית שלכם לקבל את החותם המגנטי, היא הזרז לקפיצת התודעה המופלאה הזאת.

באופן טבעי תחוו שינויים רבים לצד תחושות לא ידועות, ולא מעט זעזועים. בסך הכול אי אפשר לצפות שתהליך עם השפעה עמוקה כל כך, יחלוף מבלי לגרום לטלטלות. דעו שאתם נתמכים על יד המשפחה הרוחנית והמדריכים שלכם בזמן המיוחד הזה ושאתם אהובים עד מאוד. זכרו שאתם לוחמי אור שנמצאים בחזית, בראש החץ של ההתעלות. ההחלטה לקבל את החותם המגנטי היא מימוש חוזה רוחני שהמתין לכם ברוח, חוזה רוחני שבקשתם לעצמכם הרבה לפני שהתגשמתם בחיים האלה ולפני שידעתם על האפשרות של החתם. בתקופה הזו של הטמעת החותם, נתינת אמון ביקום בהוויה הגבוהה והתמסרות מלאה לחותם המגנטי, תיתן לכם את הכוח והעוצמה הפנימית להתמודד עם הטלטלות והזעזועים שאתם עוברים.

על מנת להבין מה מייעד לכם תהליך ההטמעה, חשוב מאוד להבין שהטמעה מתרחשת במחזוריות מעגלית בין שלושת האיכויות העמוקות מאוד של ריפוי שינוי ושחרור ששזורות יחד אחת בתוך השנייה. אפשר לחלק את ההטמעה לשלושה שלבים, שעל ציר זמן ליניארי מתחלקים לשלושה חודשים. בחודש הראשון יש דגש על איזון וריפוי, בחודש השני הדגש על שינוי תבניות רגשיות ובחודש השלישי הדגש הוא על שחרור בסיסי אמונה. השלב הזה הוא גם המורכב ביותר והוא מסמל את תחילת השינוי בתפיסת העולם הפנימית. למרות החלוקה שמגדירה שלוש איכויות רוחניות שונות, יש ביניהן מערכת גומלין. הן שזורות יחד, נובעות אחת מתוך השנייה ומשפיעות אחת על השנייה.

לכן בתהליך ההטמעה תחוו את שלושת האיכויות האלה בעת ובעונה אחת במינונים שונים, בתהליך שמתקדם בתנועה ספיראלית לאורך ציר הזמן הליניארי. כאשר בכל שלב של התהליך אחת מהאיכויות תהייה במרכז התהליך בעוד השתיים האחרות יהיו ברקע. כלומר, בזמן השינויים באיזון אנרגטי ותהליכי ריפוי, תחוו ברקע גם שינוי תבניות רגש ואת תחילת השחרור של בסיסי אמונה.
לעומת זאת בזמן השינוי כתוצאה מפרוק תבניות רגשיות, תחוו ברקע גם שינוי בסיסי אמונה ופחות השפעה על האיזון האנרגטי והריפוי של הגוף. כאשר בחודש השלישי שחרור של בסיסי אמונה יהיה התהליך המרכזי שיעורר גם שינוי ופרוק תבניות רגשיות וברקע יתרחשו מעט תהליכים של איזון וריפוי. עם העבודה הפנימית תתחילו להבין את היחסים המורכבים של קרמה משותפת וההשלכות של התנהגות מעשים והפעולות שלכם, על המשפחה החברים והקהילה שהקיפה אתכם כל ימי חייכם. ליבכם ישתחרר מחרטה, קבלת אחריות סליחה וחמלה יתעוררו בכם ויהיו לכם טבע שני.
האחדות הפנימית שנובעת בהדרגה מתוך התעצמות האנרגטית של ממד ההתכנסות, תתבטא בדרך שבה תתנהלו מול אהוביכם בני הזוג המשפחה והחברה. לא עוד מאבקים של כוח דורסנות או תחושת נחיתות, את אלה תחליף מודעות עצמית וידיעה פנימית של ערך עצמי אמיתי. שיניב את התובנות החברתיות שיובילו בטבעיות לנתינה שיתוף ועשייה מתוך הבנה פנימית של אחדות והרמוניה.
לימים הראשונים שלאחר ההטמעה תתלווה תחושה של התחדשות אמיתית, מלווה בשמחה גדולה. התפיסה של זמן כבר מעוגנת בכאן ועכשיו באופן מלא, העבר והעתיד לא יטרידו ולא יגזלו מכם אנרגיה חשובה. תופתעו לגלות שיש לכם הרבה יותר זמן ואנרגיה בתוך השעות של היממה, והוויטאליות והיצירתיות שלכם תגדל. הדרמה וההזדהות ייעלמו כלא היו ותוכלו להכיל הרבה יותר סערות רגשיות מאשר יכולתם להכיל בעבר. המחשבה שלכם תתבהר והמיקוד יתחדד, אתם תחושו דחף טבעי נטול היסוס, ללכת לקראת היעוד הפנימי והאותנטי שיתעורר בכם. עם שינוי תפיסת המציאות הפנימית תתחיל גם תנועה טבעית אל תוך מציאות חדשה שמתגשמת מתוך כוונה מודעת ואחדות פנימית.

התודעה מתחילה להדהד בתדר של אחדות, אתם מתחילים לגלות וללמוד את האיכויות החדשות שלכם, אתם עומדים לפתחו של עידן חדש. של גילויים נפלאים שמביא איתו החותם המגנטי. התדר של החותם המגנטי יהדהד בתוככם ובכל רגע נתון אתם תהיו מחוברים לרשת התודעה של אחדות והרמוניה, שקושרת יחד את כל בעלי החותם. האנרגיה המשותפת תהדהד עם האדמה והבריאה ליצירת מציאות משותפת של אדם אדמה ובריאה, תודעת הקיימות של בריאדמה תתחיל לנבוט בליבכם.

.........................................................................................................
אתם חשים משיכה לחותם המגנטי ? השארו מחוברים !
ההתכנסות הבאה מתקיימת
ביום שישי ה 26/08/2011

אשרו הרשמה עכשיו בטלפון 659775 - 0524
לפרטים על מעגלי ההתכנסויות של החותם המגנטי לחץ כאן
....................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה