יום שלישי, 10 ביולי 2012

בדרך לשלום פנימי

                                                                                          צילום - לארס וואן דה גור
לפני קצת יותר משלושה שבועות נכנסתי לתהליך חדש של התבוננות פנימית, מעמיק וחושפני בעוצמה שלא חוויתי הרבה מאוד זמן. ועשיתי לא מעט תהליכים עמוקים. ההשתקפות כל כך חזקה שאני מופתע מבהירות הגילויים, שאני מגלה על המציאות שלי. אני לא מתכוון על מציאות רוחנית של תובנות גבוהות, אלה על המציאות שלי, זו שבה אני חי ביום יום הטריוויאלי, לכאורה. להתערטל בפני עצמי, לפגוש את מי שאני, בצורה כל כך ברורה. בפשטות ובצורה ישירה, להוריד את המסיכות ולהשיל את כיסוי העיניים, לוקח אותי למקומות שלא חשבתי שהם בכל קיימים.

לפני כמה ימים ניסיתי להסביר את ההבדל בין ההסתכלות של פעם, לבין ההסתכלות של עכשיו. בין מה שראיתי בעצמי אז, לבין מה או יותר נכון לומר איך, שאני רואה את עצמי עכשיו. ואני מתכוון להכל, כל מה שמגדיר את תפיסת העולם שלי, מניעים מחשבות רצונות עשייה, אהבה, זוגיות, כסף, וכל השאר, כל החבילה כולה. כמו שאמרתי זו לא תהייה הפעם הראשונה שאני עושה אינוונטר כזה של הסתכלות רב ממדית, אלה שהפעם אני שם לב להבדל אחד, מהותי מאוד והוא נקודת הייחוס שממנה אני מתבונן בעצמי עכשיו. הפעם זה כמו להסתכל על מישהו אחר, שהוא גם אחר וגם אני בו זמנית.

יש איזה מרחב חדש ביני לבין עצמי, עם מעט מאוד דרמה והרבה יותר נוכחות טבעית. והכי חשוב זה שיש קבלה מלאה, אין שיפוט יש הרבה יותר הכלה. אין קונפליקט או מלחמה, יש אחריות והבנה שככה זה באמת. AS IS זה מה שיש, ועכשיו צריך להחליט מה לעשות ואיך ממשיכים מכאן הלאה. ואני לא מדבר על תחום אחד, חוויה רגש או מחשבה, אני מדבר על החיים עצמם ועל המציאות כולה.

לפני שהתחלתי את התהליך הזה, שהוא בעצם מהלך טבעי בעבודה האישית שאני עושה של השלב הבא. הייתי סקרן מאוד לגלות מה הוא מסתיר בתוכו, איזה הפתעות אני עומד לגלות. והדבר הראשון שמדהים אותי יותר מכול הוא לראות שכבר בשלבים הראשונים, עצם הכניסה לתהליך, בלי להסתיר או לעשות הנחות עם עצמי, כבר עשה בתוכי שלום פנימי. וזו רק תחילת הדרך. והיופי הוא שהאנרגיה החדשה של שלום פנימי, עוברת הלאה הרבה יותר ברור ומקודם. היא פועמת ומהדהדת ממני אל הסביבה שלי ואל האנשים הקרובים אלי ולאלה שאני פוגש בנסיבות השונות של היום היום.

בקרוב אוכל לשתף אתכם יותר במהות של התהליך הזה, שאני רואה בו מסע לגילוי האמת הפנימית שקורנת עלינו מהנשמה עצמה. ולהסביר על הדרך עצמה ואיך זה מתבצע, ולמה חשוב שדווקא עכשיו יותר מתמיד, כל אחד מאיתנו צריך לתת לעצמו את ההזדמנות לצאת למסע כזה. להסתכל לעצמנו עמוק לתוך העיניים ובלי מסיכות, עמוק לתוך הלב ולקבל את מה שמתגלה. להבין את המקום האמיתי שלנו בעולם, לזהות את האהבה והתמיכה האדירה שניתנים לנו ללא תנאי, מהמקור ממנו אנו באים לעולם הזה, ממעיין הנביעה והחיים שלנו, ולהחליט מה הלאה ולאן ממשיכים מכאן.

........................................................................................................................................
לפרטים על התכנסויות של החותם המגנטי הקליקו כאן

להרשמה התקשרו עכשיו !

4659775 - 052
.....................................................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה