יום שלישי, 5 ביולי 2011

נקודת מבט אישית על שינוי תפיסת עולם פנימית

בזמן האחרון הייתי בתוך תהליך עמוק מכוון ומודע של טרנספורמציה, לשינוי תפיסת עולם פנימית שתוביל לבריאת מציאות חדשה. בשבת האחרונה התהליך הרוחני והפיזי הגיעו לסיומם ביחד, והתהוו בעולם הגשמי ככלי ראשון להכיל בריאת מציאות חדשה. דמותו של אומן הזכוכית שבתוכי פינתה את מקומה למרפא ולמורה הרוחני שמוביל תהליכים של התעלות. יצירות הזכוכית ימסרו למשמרת בין חברים ובני משפחה, כלי העבודה נארזו והסטודיו שינה את פניו והפך מבית מלאכה לאומנות בזכוכית חמה, למרחב ריפוי וטרנספורמציה של התודעה. העולם מבעד לעינייו של המרפא נראה שונה לגמרי מהעולם של אומן הזכוכית, למרות שהתמצית המהותית של היוצר ממשיכה להתקיים בתוכי, היא רק שינתה צורה. המשפט הזה אולי מסביר מעט את מהות התהליכים שמתרחשים בתהליך של החניכה לחותם המגנטי.

לעבור מתפיסת מציאות של יצירה בזכוכית למציאות של ריפוי וטרנספורמציה של התודעה, זה תהליך שמתרחש בכל המישורים של החיים והתהליך הזה בא ליידי ביטוי באופן מלא בכל תא ותא בגוף הפיזי. המהות הרוחנית שלנו נוכחת במלוא מובן המילה בתאים של הגוף ובאותו האופן גם האישיות שלנו משתקפת דרך הגוף. להיות יוצר זו מהות, לעסוק בזכוכית זו ההשתקפות של היוצר כאישיות. כשאנחנו עושים שינוי מהותי דרך טרנספורמציה, התאים בגוף הם אלה שמבצעים את השחרור האמיתי של האישיות שהכילו בתוכם.

אני יכול להעלות רעיונות, לתכנן תוכניות ולשרטט שירוטטים בכדי לשנות את הבית שלי, אבל עד שלא אקח פטיש ואיזמל ואתחיל לפרק את הקירות, השינוי לא באמת מתרחש. בטרנספורמציה זה בדיוק אותו הדבר, בכל המישורים הגבוהים של רוח מחשבה ורגש, אפשר לעשות תוכניות לשינויים מרחיקי לכת. אבל עד שהשינויים האלה לא יורדים אל "האדמה" ומקבלים צורה בממד הפיזי, הם נמצאים אך ורק במצב של פוטנציאל להתממשות. בתהליך טרנספורמציה אמיתי, דווקא הצד הפיזי הוא שעובר את השינוי העמוק דרך שחרור הנוכחות המהותית שמשתקפת כאישיות, שבאה ליידי ביטוי דרך הרעיונות תדמיות המחשבה, התבניות הרגשיות ודפוסי ההתנהגות שהיא מבטאת בעזרת הגוף הפיזי.

אז עברו כמעט חודשיים ואני מוצא את עצמי פעם נוספת, בסופו של תהליך טרנספורמציה מכוון ועל סף התגשמות של מציאות חדשה. הגוף שחרר מתוכו את הנוכחות הקודמת, מהות חדשה ממלאת את המרחבים האין סופיים שבתוך התאים. האנרגיה של יצירה השתחררה מאישיותו של אומן הזכוכית, שהתמוססה מתוך תאי הגוף לפנות מקום למהות של המרפא והמורה הרוחני שמתממשת להיות מציאות חדשה. המציאות מתחילה להתהוות ואיתה נתיב החיים משנה את מסלולו ובריאה חדשה מתחילה להתגשם. ובתוך תפיסת המציאות הפנימית שהשתנתה נולד מרחב רוחני לבריאדמה,שהפך להיות מרחב פיזי במציאות הממשית.

בקרוב אני אזמין אתכם לפעיליות שיערכו במרחב בריאדמה, שמוקדש לריפוי וטרנספורמציה של האדם והאדמה. אם התהליכים המיוחדים האלה מדברים אל ליבכם, בואו לקחת חלק בתהליך משנה החיים והמופלא של החותם המגנטי, שמהווה את הצעד הראשן שלכם לשינוי תפיסת עולם פנימית ולבריאת המציאות החדשה שאותה אתם רוצים.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אתם חשים משיכה לחותם המגנטי ? השארו מחוברים !
התקשרו עכשיו לטלפון 659775 - 0524 והרשמו להתכנסות הבאה

לפרטים על מעגלי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה