יום חמישי, 13 בינואר 2011

קריסת הממדים - התעלות האדמה

לעיתים קרובות האדם נוטה לשכוח שהוא חלק מתוך מערכת קוסמית ושיש לו מקום ותפקיד בתוך המארג הרוחני, שאיננו חשוב יותר מהמקום והתפקיד של כל ישות אחרת. אפשר לייחס את התפיסה האגוצנטרית הזו של האדם לכך שהוא תרבות צעירה שעדיין לא למדה את מקומה הראוי על פני האדמה ומקומה בין התרבויות המפותחות של היקום. אך בזמן הזה של סוף עידן הזמן הליניארי או כפי שנהוג לכנות אותו זמן המאיה, מתרחש שינוי גדול מאוד בתנועה של התודעה והאנרגיה של האדמה עצמה.

הפלנטה עוברת תהליכים של התפתחות ברמה קוסמית, וכתוצאה מכך האנושות עוברת האצה בהתפתחות של התודעה. אלה שתהליכי ההתפתחות של האדמה הם בקנה מידה פלנטאריים, בעוד תהליכי ההתפתחות של האדם מתרחשים בקנה מידה של תודעה אנושית למעט יחידי סגולה האווטארים והמאסטרים המקודשים שנמצאים בתהליכי התפתחות של תודעת עצמי פלנטארי. האנושות עדיין לא מפותחת במידה הרצויה על מנת לנהל מערכת יחסים מודעת עם האדמה והבריאה, בשלב הבא שלאחר ההתעלות אל תודעת אחדות והרמוניה פנימית, האנושות תוכל להכיל את הכלים לתקשורת מודעת והרמונית עם האדמה והבריאה.

האדמה כבר מוכנה לעשות קפיצה קוונטית על מנת לעבור לתדר הבא של תודעה קוסמית. אנחנו נמצאים תחת ההשפעה של שינוי המבנה הרב ממדי של הפלנטה, שנמצאת בתוך תהליך של האצת תדרים. מהסיבה הזו האדם נמצא בתוך השלב של האצת תהליכי התעלות, תוך כדי קריסת הממדים של הפלנטה והתודעה האנושית. המעבר לרטוט בתדר גבוהה מתרחש בתוך מחזור הערות של הפלנטה ולכן הוא לא יוביל את האדמה להיכנס למצב של שינה פלנטארית שמתבטאת כתקופת קרח.

אך השינויים האקולוגיים כבר מתרחשים בעקבות התחלפות הקטבים המגנטיים של כדור הארץ, אנחנו מגלים שהמחזוריות של האדמה השתנתה ואנחנו נתקלים במצבים רבים שהטבע הופך להיות עוין הרבה יותר לחיי בני האדם. התחממות הגלובלית שנמצאת בעלייה מתמדת גורמת להמסת הקטבים ולעלייה במפלס המים של הפלנטה, תזוזת הלוחות הטקטוניים גורמת לזעזועים בקרקעית האוקיאנוסים להתפרצות קשות של איתני הטבע, שמחוללים סופות שריפות ושיטפונות ורעידות אדמה ברחבי הפלנטה. התפרצות של נגיפים שתוקפים את המבנה הביולוגי של הגוף, זנים חדשים ולא ידועים של יצורים ימיים שעולים ממעמקי האוקיאנוסים עושה רושם שהם מתעוררים מתרדמה עמוקה בעקבות הזעזועים של קרום כדור הארץ. האסטרו פיזיקאים מדווחים שבשנת 2013 תתרחש פעילות מגנטית מוגברת של השמש שתשטוף את כדור הארץ באנרגיה מגנטית שתגיע עד לפני השטח של האדמה. הספירה המגנטית של הפלנטה, שמגנה על החיים מפנה הקרינה של הרוח הסולארית והתפרצויות השמש, תעבור זעזוע קשה מול פרץ של חומר שמש שיזרק לכיוון הפלנטה ויביא איתו גל אדיר של קרינה מגנטית שתשנה את התדר המגנטי של האדמה, לא ברור מה תהייה התוצאה של התרחשות כזו.

המעבר של הפלנטה ושל האנושות אל התדר הבא של התודעה, מושך למרחב האטמוספרי שלה תרבויות רבות ונשמות עתיקות שמבקשות להתגשם כבני אדם בתקופה המיוחדת הזו. התוצאה המיידית היא עומס גדול מאוד על התרבות האנושית שגדלה מעבר לכל פרופורציה, שגם ככה הופכת להיות יותר ויותר דורסנית וממוקדת בעצמה כחברה וגם כאינדיבידואלים. הפער הכלכלי גדל ואיתו גובר העוני, הרעב המלחמות והמחלות הרבות. הניצול משולח הרסן של אוצרות הטבע של הטבע, כבר מזמן עבר את יכולת ההתחדשות של האדמה. המשמעות היא הרס הדרגתי של בית הגידול של בני האדם והתוצאה היא עוני מחלות ניצול הולך וגדל והגלגל חוזר על עצמו.

הממדים הקדומים של תודעה אנושית מתעוררים ומוצפים כלפי מעלה מתוך התתמודע ועולים אל ההכרה, ואנחנו עדים לתחייתן של הדרכים הישנות של הרוח, בהם צעד האדם בתקופות קדומות של התפתחות התודעה האנושית. יעידו על כך עשרות הרבות של דרכים להתפתחות רוחנית, אמונה וידע שקיימות היום. רוב בני האדם עדיין חיים בתוך הדרמה של הדואליות ונתונים לשלטון רגשי של פחד וכאוס, מרביתם חיים בהישרדות כלכלית ורוחנית, נתונים למרותם של תאגידי ענק שמתמרנים את הרגשות האנושיים לתועלתם. רוב רובם של בני האדם מהדהד בתדר הדחוס של תודעה דואלית.

במושגים של יצירת מציאות, האדם מזעזע את המרקם העדין של איזון פלנטארי דרך הדהוד מתמשך של אמונה בגאולה מיידית ותקווה רגשית לתחיית המתים ופחד מהמוות. שני הכוחות האלה כשהם משולבים יחד הם יוצרים את הבסיס ליצירת מציאות של הרס וחורבן במרחב הקיום האנושי, מכיוון שהוא שזור בחיים שעל הפלנטה ההשפעה של המציאות הרגשית של האנושות על הפלנטה היא ישירה. הצלחנו להגיע לתובנה שברמה הפיזית אנחנו מהווים חוליה אחת בשרשרת החיים שעל האדמה, המדע כבר הוכיח את מה שהיה ידוע כחוכמה עתיקה ובאינטואיציה של התרבויות העתיקות, שאנחנו חלק אורגני מהטבע של הפלנטה.

אנחנו מקיימים מערכת היחסים אקולוגית הדוקה עם האדמה, הקיום שלנו תלוי באופן ישיר בחייהם של כלל היצורים שחיים על פני האדמה. התרבות שלנו תלויה באופן ישיר ביכולת שלנו לשמר את הסביבה שבה אנחנו חיים. אך מצד רמת התודעה ואמונות הבסיס שלנו, אנחנו עדיין חסומים לראות את הקשר הסמוי שיש לנו עם האדמה. אנחנו מתכחשים לאחריות על היחסים שלנו עם האדמה ועדיין לא הגענו להכרה שבבסיס התודעה שלנו אנחנו ישויות רב ממדיות, ממש כפי שהגוף שלנו הוא רב ממדי, ושברמת התודעה והגוף אנחנו לא תלויים באדמה, אלה אנחנו האדמה עצמה, גוף אחד תודעה אחת.

למרות הכול, ניתנת לנו האפשרות לקחת חלק מודע בקפיצה הקוונטית לעבר תדר גבוהה יותר של התפתחות פלנטארית שעושה הפלנטה, מסיבות של מסה קריטית של תודעת התעלות שנמדדה במחזור המדידה האחרון של תודעה ברשת האנרגטית. היקום נותן לנו את האפשרות לעשות קפיצה קוונטית של התודעה, תוך שמירה על הגוף פיזי איתו באנו להתגשמות הנוכחית. סיבה נוספת היא העובדה שעדיין לא מיצינו את הפוטנציאל המלא של הגוף הפיזי שנמצא בתחילת הדרך לגילוי היכולות הנסתרות בו בכל הרמות, והאפשרות שיצליח להסתגל לתדר הבא של הפלנטה הוא בהסתברות גבוהה מאוד. והסיבה השלישית גלומה בעובדה שהתודעה המגנטית שלנו שזורה באופן מלא בתודעה המגנטית של האדמה, האדמה והתודעה האנושית ארוגים יחד באנרגיה של אחדות והרמוניה. קפיצת התודעה תביא אותנו לממש את הפוטנציאל הזה גם במציאות הרוחנית האינדיבידואלית ובמציאות הגשמית של התרבות והאדמה לאחר שנחצה את הסף של ההתעלות לממד הגבוה של תודעת האחדות של אדם ואדמה.

לפרטים על סדנת החותם המגנטי לחץ כאן
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה