יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

החותם המגנטי וממד ההתכנסות

בסיום תקופת החניכה להטמעת כלי סמל השפע בהילה וסנכרון המבנה של סמל השפע בשדות המגנטיים שלנו, אנחנו מקבלים את החותם המגנטי. לחותם המגנטי משמעות עמוקה מאוד בטרנספורמציה לתודעה מגנטית. מעבר לעובדה שהחותם המגנטי הוא התדר המגנטי האישי שלנו, החותם מגלם בתוכו את ההיאספות של האנרגיה הרוחנית שהתפצלה מאיתנו בהדרגה, במשך כל מחזורי החיים הרבים שלנו. מאז שנענינו לקריאה וירדנו להתגשמות כישויות אור שחיות בדואליות על פני האדמה.

כזכור בתהליך קבלת השתל להתעלות שהביא קריון, נעשה גם שינוי במערך התמיכה של המדריכים הרוחניים. אחד או שניים מהמדריכים הרוחניים הוחלפו והתווסף להם מדריך שלישי. כך שלאחר ההחלפה אנחנו מקבלים תמיכה רוחנית משלושה ערוצים רוחניים, משלושה ממדריכים רוחניים.

המדריכים הרוחניים הם למעשה איכויות גבוהות יותר שלנו, והם מהווים את הפוטנציאל הגבוהה שלנו. הם מגיעים מממדי ההוויה הגבוהים של הקיום שלנו כישויות אור. המדריכים הרוחניים מחוברים אלינו בחיבור אנרגטי והם מסונכרנים ושזורים בשדות המגנטיים שלנו, הם חווים את המציאות של העולם הפיזי דרכנו. הם אינם מושפעים כמונו מהאנרגיה הכבדה והדחוסה שמאפיינת את ממד הקיום של המציאות הפיזית. מכיוון שהם אינם מושפעים מהדואליות של רוח וחומר, הם גם לא חווים את הבלבול שכל כך מאפיין אותנו בהתנהלות שלנו בחיים, בקבלת החלטות, בבחירות שאנחנו עושים ובפעולות שאנחנו נוקטים בכל תחומי החיים. בין היתר תפקידם של המדריכים הרוחניים הוא לתת לנו תמיכה רוחנית ולהעניק לנו את עוצמה הנחוצה לעשות את העבודה הפנימית הנחוצה, בדרך למימוש היעוד הרוחני שלנו.

ממד ההתכנסות הוא המרחב ביקום שבו מתמזגות האנרגיות שהתפצלו מאיתנו לאורך כל מחזורי הקיום שלנו על פני האדמה, החותם המגנטי הוא קפיצת דרך מתהליך של תמיכה רוחנית על ידי מדריכים להתמזגות של האנרגיה הרוחנית שלנו בממד ההתכנסות. החותם המגנטי מהדהד בתדר מגנטי שממגנט מושך ומכנס אלינו, הלכה למעשה עם כל ההשתקפויות הרוחניות הרב ממדיות שלנו. השתקפויות רב ממדיות שמתמזגות איתנו בהדרגה ומסנכרן אותנו עם המשפחה הרוחנית הרחבה שלנו. החותם עושה את ההבדל בין התאספות של המשפחה הרוחנית בעולם הרוח, לבין התמזגות אל תוך העצמי העליון בשל התדר המגנטי שמהדהד בנו ורוטט בתדר מתמשך חוצה ממדים בעולם הרוח. החותם המגנטי מהדהד את התדר הראשוני, התדר השלם של הווייתנו העליונה, הנשמה שלנו, שמלפני ההתפצלות שפיזרה את רסיסי האור שלנו ברחבי היקום.

הטרנספורמציה של החותם המגנטי היא קפיצה קוונטית אמיתית, ובממד ההתכנסות מתרחשים תהליכי התעלות מופלאים. עם ההתמזגות מתרחש ריפוי של הלב ושל השכל, מתרחש איזון אנרגטי וריפוי של הגוף הפיזי. האהבה מתעוררת ואיתה החמלה הנתינה והיעוד הגבוהה מתגלה ואיתו מתגלית גם הדרך לממש אותו על פני האדמה. דמיינו לעצמכם שאתם מכילים בתוך עצמכם את כל מה שהייתם וכל מה שאי פעם תהיו, זו ההתמזגות של האור בממד ההתכסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה