יום שני, 2 ביולי 2012

קיץ ויסוד המים מעלה אדים - שער אנרגטי לאיזון והגנה של יסוד המים

חודש יולי, וחופשת הקיץ הגדולה החלה. זה המספר 1,928,345 מליון תשע מאות ועשרים ושמונה אלף, ילדים יצאו לחופשה. הרבה מאוד התרגשות הרבה מאוד צפיה והרבה מאוד הורים מודאגים. הרבה אנרגיה של רגש, יסוד המים חוגג בזמן הזה, בשיא הקיץ הטפרטורה עולה והאנרגיה הרגשית עובדת חזק מאוד ביום ובלילות החמים. אנחנו ההורים נצטרך הרבה מאוד סבלנות ואורך רוח על מנת לעבור קיץ נוסף בהנאה שמחה במעט דאגה והכי פחות תקלות. שיעבור בשלום.

אי אפשר לשלוט בכמות כזו של אנרגיה רגשית, אבל אפשר מתוך אחריות אישית להדהד לתוכה מודעות של איזון והגנה. מים זו אנרגיית חיים, הרבה שמחה התרוממות רוח ועוצמה, יש באנרגיית החיים. מצד שני יותר מידי תנועה ביסוד המים, יכולה להביא להתפרצות רגשית. כמו צונאמי של רגשות. אומנם זה קיץ והיסוד השולט הוא אש, אבל השפעתו חזקה מאוד על יסוד המים שמתאדים לתוך האוויר. ומעוררים תהודה, רזונציה של רגשות שמתפזרת דרך האוויר ויכולים לעורר סערות במקומות לא צפויים.


הקיץ הוא הזמן של ההנאות, החיזור והרומנטיקה, ריקוד לאור ירח ולילות אהבה ללא שינה. ולכן אין מקום להיכנס לדאגה. זיכרו שהמים עוברים טרנספורמציה ומתאדים לאוויר ומתפזרים לכל עבר ומגיעים למרחק אז אל תיכנסו לפחדים. ניקח אחריות להוריד את מפתן החששות, למי שיש כאלה, ונעלה את רמת המודעות לאיזון ולהגנה שאפשר להציע לעצמנו למשפחה ולכלל. גם הילדים שלי יצאו לחופשת קיץ מבית הספר, וההתרגשות כבר העלתה את מפלס האנרגיה והסירה הקטנה שנקראת הבית שלנו אומנם קשורה לרציף, אבל הגלים מתגברים ואיתם התנודות והטלטלות שמאפיינות את ההתרגשות הגדולה והאי וודאות של תקופת הקיץ, כבר התחילו.

על מנת לקבל את פניו של החופש הגדול, הכנתי סמל לפתיחת שער אנרגטי, שמטרתו כפולה, הראשונה לאפשר לארנגיית המים לזרום בכיוונים הטבעיים שלה, ולשמור על האיזון של יסוד המים. והשניה, לספק מימד של הגנה אנרגטית, ליסוד הרגשי שהמים מיצגים.

אם תבחרו לעבוד עם השער האנרגטי, חשוב להבין שהעבודה עם שער אנרגטי היא בעיקרה התכווננות, הסמל הוא לא המטרה ! הסמל והשער האנרגטי לא מבטלים אחריות הורית ועשייה אישית בכלל, ובכל מה שנוגע לבטיחות שלכם ושל ילדכם בפרט. הוא אמצעי שנועד להגביר את הכוונה והמודעות לאיזון והגנה של יסוד המים והרגש ברמה הרוחנית והגלובלית. חשוב לזכור שהסמל איננו אישי, כלומר הוא לא נועד להיות מכוון לאדם מסויים. הוא נועד להעביר כוונה פנימית רוחנית של איזון והגנה ליסוד המים והרגש, ברמה הגלובלית.

שער אנרגטי לאיזון והגנה של יסוד המים


העבודה עם הסמל -

בשלב ראשון יש להפנים את הסמל ולחוש את האנרגיה שלו מהדהדת בתוככם, כל אחד על פי יכולתו האישית. מי שמעדיף להבין את הסמלים שמשולבים בסמל של השער האנרגטי ולהדהד אותו במחשבה שלו, או מי שבוחר להתכוונן לאנרגיה של הסמל שימצא לעצמו כמה רגעים של שלווה לשבת למדיטציה של הדמיה. הכל פתוח והרשות נתונה אתם מחליטים איך לעבוד עם הסמל. אם אתם משתמשים בסמל במהלך היום, הציבו את השמש למעלה, כמו שהוא מופיע בציור, אם אתם משתמשים בסמל בלילה, הציבו את הירח למעלה. אתם מוזמנים להדפיס את הסמל ולהשתמש בו כמנדלה במדיטציה שמטרתה לעורר את האיזון וההגנה שאתם יכולים להקרין על יסוד המים האישי שלכם ודרכו על יסוד המים של המשפחה והכלל. אפשר להדפיס את הסמל ולצבוע אותו בצבעים כמו שצובעים מנדלה, יחד עם הילדים כפעילות כיפית של אחר צהרים, כשהם רגועים כמובן. זיכרו הסמל איננו אישי, הוא נועד להעביר כוונה של איזון והגנה ליסוד המים ברמה הגלובלית.

באהבה

רמי אוריאל פלומבו

..........................................................................................................................

התכנסויות קיץ 2012

ההתכנסות לחניכה של החותם המגנטי
חמישי בוקר ה 19/07/12

משעה 9:30 עד 15:30
לפרטים והרשמה
בטלפון 0524659775

ההרשמה מראש. לנרשמים מחכה לכם מתנה, הרשמו עכשיו !!!


לפרטים נוספים על תוכנית ההתכנסות הכנסו לקישור

מוזמנים באהבה...

..............................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה