יום שישי, 17 באוגוסט 2012

טיפול בגבישי אור - בזמן מעגלי חצי שעה זה כמו נצח

קרדיט לאומן שחתום על התמונה מצד ימין
העבודה עם גופי האור הגבוהים, מאפשרת למטופל לעשות תנועה מודעת לתוך תהליך פנימי עמוק של שינוי. והכי חשוב, שבעזרת גביש האור שהמטופל מקבל במהלך המפגש, מתאפשר רצף של המשכיות בעשיה אישית. גביש האור הוא כלי להמשך עבודה אישית, שמהדהד את אנרגיית הריפוי שהתהוותה במהלך הטיפול. גביש האור הוא למעשה תדמית מחשבה בעלת מבנה אנרגטי דינמי, שממשיך להדהד על ההילה והערוצים האנרגטיים בגוף ועל הגופים הרגשי והנטלי גם יחד. לגביש תנועה מאורגנת מובנית וברורה מאוד, שמציירת מבנה תלת ממדי שנמצא בתנועה מתמדדת. הגבישים זוהרים בספקטרום של אור שמשתנה באיכותו בהתאם למגמת הריפוי שבתוכה הוא פועל. על ידי התבוננות או דמיון מודרך, כמו שעושים עם מנדלה, המטופל יכול להמשיך את השימוש בגביש בעצמו, אפשר גם להתחבר לתדר של הגביש על ידי כוונה פנימית להתחברות.


המטופל הוא זה שמגדיר מראש את הצורך שלו בריפוי, אנחנו מבררים מה נחוץ לו ובמה הוא רוצה לטפל. בעיקרון בתהליך קצר מומלץ לעשות שלושה טיפולים, שמכוונים לעבודה עם הגוף האנרגטי הגוף הרגשי והגוף המנטלי, במילים אחרות שלושת הטיפולים נוגעים בחוויה האנרגטית שמכוונת לעשות את הגישור עם גופי האור הגבוהים, החוויה הרגשית שלרוב מהווה גם את המוקד הטיפולי ולסיום מציאת כיוון מחשבתי חדש שימנע חזרה על הדפוס הקודם. זה כמובן משתנה ממטופל למטופל, אבל לרוב מדובר בהכוונה לעשייה ממשית שתוביל מצד אחד לשמירה על התוצאות האנרגטיות והרגשיות של התהליך ומצד שני להגדלת האחריות האישית על התנועה בכיוון חדש. גופי האור הגבוהים מעורבים מאוד בתהליכים של התקדשות והתמרה, לכן בעבודה עם גבישי האור טמון פוטנציאל ממשי לשינוי אמיתי. זה הוא תהליך ריפוי שמכיל זרע פורה לטרנספורמציה אמיתית. מעין טרנספורמציה מקומית, לא מהפכה גדולה. זה צעד קטן שיכול להוביל אותנו לשם, אם נחליט שבזה אנחנו רוצים לבחור. מבחירה חופשית כמובן.


לפעמים אין זמן לעשות תהליך מלא של שלושה טיפולים, ואפילו לא של שעת טיפול מלאה, שלא לדבר על עבודת עומק שמאפשרת לגעת באספקטים נוספים בחיי המטופל, לפעמים כל מה שיש זו חצי שעה. בשבוע החולף עשיתי טיפול כזה, שארך כחצי שעה בלבד. במהלך שלושים הדקות האלה, עברנו דרך שלושת הרמות של עבודה שבדרך כלל מצריכות שלושה מפגשים. מנקודת מבט של זמן ליניארי, בזמן שזז בשעון, חצי שעה זה באמת קצר. אבל מנקודת מבט של זמן רוחני, חצי שעה יכולה להיות ארוכה כמו הנצח. העבודה נעשתה בממד זמן שונה לגמרי ולמעשה המפגש כולו התרחש במעין מצב של אל זמן. מצב כזה אפשרי כאשר גוף האור שאחראי על וויסות וסינכרון תהליכי הזמן הביולוגי, עם הזמן הרוחני מעורב באופן מלא. כשהתודעה חווה את המציאות מתהווה ברגע ממשי הזמן מאבד מאיכותו והרצף של דקה אחרי דקה הופך להיות נוכחות נטולת זמן.


אחד הדברים המעניינים שקרו, הוא שלתוך התהליך נוצקו שני גבישים שנצרפו לאחד, וגביש נוסף, שלישי, סגר ופתח את התהליך. גביש האור העיקרי מעניין ולא רק מהסיבה שהוא מחובר לגביש שני, אלה כי הוא עשה כמה פעולות בעת ובעונה אחת בערוצים האלקטרומגנטיים של המטופל. הגביש יצר כונכייה כפולה שנפתחה ונסגרה בתנועה ספירלית מכדור אור מרכזי ושבה חזרה אל המרכז. הכדור עצמו נפתח לצדדים כשהוא פולט קרני אור לימין ולשמאל. אחר כך הגביש יצר ציר מרכזי של קרני אור שיצאו מהכדור המרכזי לצדדים. לצערי לא בקשתי רשות לפרסם את הגביש ומכיוון שכל תהליך כזה הוא אישי לגמרי, בלי לקבל רשות אי אפשר להעביר את האנרגיה הלאה. אז הפעם נסתפק בתיאור של הגביש, אולי תוכלו להשתמש בגבישים אחרים שפרסמתי ותנסו לדמיין את הדינמיקה של הגביש הזה בעזרתם. רק לזכור שהקווים השחורים בציור הם למעשה אלומות אור.


לשמחתי הרבה, העבודה נעשתה כאילו היו שלושה מפגשים שונים על אותו רצף הזמן. בטיפול הזה נטמן זרע לטרנספורמציה אמיתית, בעיקר כי המטופל היה מודע ונוכח מאוד לאפשרויות שהועמדו לפניו על ידי גופי האור הגבוהים. לפעמים, למרות שמאוד ברור לנו מה נכון ומה לא נכון לעשות, אנחנו עושים בחירות שמובילות אותנו עמוק יותר אל תוך מימד של אתגרים שמעצמים את חוויית ההתמודדות והשעורים שלנו. זה קשור לכוח משיכה קרמאטי, שהרי בסופו של דבר כל הבחירות של נכונות. אני מקווה שעם הזמן הזרע הזה ינבט ועץ מלא יופי יגדל ממנו, שיצמיח פירות של שמחה אהבה ועשייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה