יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

התעצמות מתוך התמעטות

בכל פעם שאני מדבר על היקום אני חש ענווה וצניעות, מול הבלתי נתפס. זה ידוע שאיכות הדמיון שלנו נובעת מתוך הידע והזיכרון האישי שלנו, בתוספת לידע והזיכרון המוצפן בתת מודע הקולקטיבי שלנו כגזע וכתרבות. יש סיפור יפה ( אני לא זוכר את המקור שלו ) על האינדיאני הראשון שהיה נוכח כשספינותיו של קורטז הגיעו לחופי אמריקה, הוא לא יכול היה לראות אותן מכיוון שלא היה לו קונספט מוקדם וזיכרון של ספינות כאלה. לפי הסיפור הזה לקח לאינדיאנים כמה ימים עד שהם החלו לראות את הספינות. הידע שלנו נובע מתוך התודעה והתודעה האנושית היא צעירה מאוד ביחס לפלנטה, על אחת כמה וכמה ביחס ליקום עצמו.

היו זמנים שתפסנו את האדמה כשטוחה וכמרכז היקום, המדע הוכיח אחרת והיום אנחנו יודעים איך נראית הפלנטה ומערכת השמש מכיוון שראינו אותם מהחלל ותיעדנו בעזרת טלסקופים. את היקום אנחנו עדיין מנסים לפענח על ידי פאזל של תמונות רדיו שמשוגרות אלינו מטלסקופים מיוחדים שמשייטים בחלל הבין כוכבי בניסיון למפות את הרקיע מעלינו. ובכל זאת ולמרות שהידע של השכל שלנו מוגבל ביחס ליקום ומורכב בעיקר מהשערות, שישנם את אלה שיכולים לראות את אשר עדיין לא נחזה, אלה שהיקום מגלה את עצמו בפניהם, רואי הנסתר ובעלי הראייה העל חושית. החולמים של האדמה העתיקה, האוראקלים של הזמן הקדום והמקדשים הגדולים, הנביאים השאמאנים והמתעלים שמביאים לנו את הידע של הנסתר והתודעה הגבוהה. ברבדים העמוקים ביותר שבתוכנו, אנחנו מאמינים שהפלנטה מודעת לקיומנו והיא עוטפת אותנו באהבה, ושהיקום מגלה בנו עניין אמיתי והוא ממתין בסבלנות לראות אותנו באים בשעריו.

בריאדמה נחשפת בהדרגה, בעדינות, בהתקרבות איטית מתוך התחשבות ביכולת ההכלה שלנו. הידע של בריאדמה מגיע ממישור גבוהה מאוד והוא נמסר כחבילת ידע מוצפנת, כל תובנה וגילוי שימשו כמפתח לגילוי ולתובנה הבאים וכך הלאה. הידע של בריאדמה איננו ליניארי, הוא מעגלי ולמעשה דומה יותר לבעל מבנה כדורי. הכוונה היא שכל האיכות והתובנה שבו מוכלות במרחב אחד והוא מתרחב ומתגלה בתוך מרחב כדורי. לכל כלי יש את האיכות שלו ואין כלי חשוב יותר מכלי אחר, כל הכלים נמצאים בסינרגיה והרמוניה.

בריאדמה מורכבת מקונסטלציה משולשת, אדם אדמה ובריאה. אדם היא האנושות כתרבות וכחברה, אדמה היא הפלנטה על כל מרכיבה ובריאה היא היקום האין סופי. בהתחשב ביכולת שלנו להכיל ועל מנת ליצור מרחב רוחני בהיר ונגיש ככול האפשר אני מצמצם את המושג הבלתי נתפס בריאה כיקום למרחב הסולארי ואולי למרחב הגלקטי שבתוכו נמצאת מערכת השמש סביבה מסתובבת פלנטת ארץ. אם כן מרחב הבריאה מתייחס ליקום המקומי הגלקטי, זה עושה את העניין הרבה יותר נגיש לשכל שלנו. והשכל הוא אחד הכלים המרכזיים איתם אנחנו פועלים על מנת ליצור שינוי בתפיסת המציאות הפנימית כבסיס לבריאת מציאות גשמית. יש בזה פרדוכס לא קטן מכיוון שהמשמעות של שינוי תפיסת מציאות פנימית היא שינוי בדרך שבה השכל תופס את עצמו. כל הנאמר כאן לא נובע מתוך רצון לצמצם אלה מתוך מתן אפשרות להכיל, ולא בא להגביל את הראייה הפנימית שלנו ליקום חסר הגבולות למי שיכול להכיל בתוכו את האין סופי.

אנחנו מודעים לרשתות האנרגטיות שעוטפות אותנו ולרשתות ששוזרות את התודעה הקולקטיבית של האנושות למארג אחד של אור שזור. בריאדמה שוזרת את הרשת האנושית המאוחדת עם הרשת הפלנטארית שיחד כהרמוניה הן נשזרות ברשת הסולארית ששזורה גם היא בתוך רשת הבריאה של היקום המקומי, הרשת הגלקטית. המערכת המורכבת הזו היא ההרמוניה שמתוכה עולה ונובעת בריאדמה. אלה שבשלב ראשון, אנחנו צריכים למצוא את ההשתקפות של מערכת הזו בתוכנו.

כשאנחנו מניחים את מרכזי התודעה האלה על ציר התפתחות קוסמית, אפשר להגדיר אותם בשלוש רמות של התעלות. הרמה הראשונה היא השלב הגבוהה בהתפתחות העצמי הגבוהה, שעושה את הצעד האחרון בתהליך ההתעלות אל תודעת האחדות האנושית. הרמה השנייה היא של התעוררות העצמי הפלנטארי, שמתאפיין בתודעת אחדות הרמונית שמתקשרת עם הפלנטה כישות הקוסמית נוכחת ערה ומודעת לקיומו של הגזע האנושי כתודעה מאוחדת והרמונית. והרמה השלישית היא של התעלות לעצמי הסולארי או הקוסמי, שמעיד על התעוררות המודעות אל מעבר להיבטים של קיום ותודעה אנושית ומודעות פלנטארית, אל עבר הכוכבים והבריאה.

מתוך איכויות התפתחות או התעוררות המודעות שלנו למרכזי ההתפתחות הקוסמים הגבוהים, אנחנו מגיבים לקונסטלציה של בריאדמה באופן אותנטי, טבעי וחסר יומרה. בריאדמה מציעה את הכלים לעורר בתוכנו את התודעות הגבוהות. בשלב הזה של האצת תדרים ניתנים לנו שלושה כלים עיקריים שמהדהדים בהרמוניה עם רמת המודעות האמיתית שלנו, שיחד יוצרים סינרגיה עם הרשתות הקוסמיות של בריאדמה.

הכלי הגבוהה שרוטט עם רמת העצמי הסולארי/גלקטי היא המנטרה שמהדהדת מתוך המילה בריאדמה, הוויברציה מחברת את ההוויה שלנו ישירות אל הקונסטלציה של קיימות בריאדמה. הכלי שמהדהד עם העצמי הפלנטארי הוא סמל השפע לעיגון התדר המגנטי, שמהדהד עם השדות המגנטיים של האדמה. והכלי שמהדהד עם העצמי הגבוהה הוא החותם המגנטי האישי שמכנס חזרה את ההשתקפויות הרבות שהתפצלו מתוך המהות השלמה. אנשים שונים מגיבים באופן שונה לכל אחד מהכלים האלה, כל אחד בהתאם לנוכחות הרוחנית האמיתי שלו. חלקם חווים את בריאדמה בעוצמה חזקה יותר מאשר אחרים שנמשכים לסמל השפע ולידע שמתלווה אליו ואלה שחשים משיכה חזקה מאוד לחותם המגנטי.

החותם המגנטי מתהווה מתוך תהליך של " התעצמות מתוך התמעטות " והוא כלי חשוב מאוד לתהליך הטרנספורמציה ברמה האישית ומפתח לקפיצה קוונטית לתודעה אנושית מאוחדת. מהפרספקטיבה של הישות הרוחנית, החותם המגנטי מהווה את מוקד המשיכה להתכנסות של אנרגיה שהתפזרה בזמן ובממדים המקבילים. מכיוון אחד דרך גלגולי החיים הרבים שעברנו ומהכיוון השני של ההסתברויות הרבות של אפשרויות קיום פוטנציאליות ביקום רב ממדי. מההיבט האישי של תקופת החיים הנוכחית, עבודת החותם המגנטי היא התכנסות חזרה של התפצלויות האנרגיה הרגשית והמנטאלית כתוצאה מתהליך הצמיחה וההתנהלות הטבעית שלנו במחזור החיים הזה. במילים אחרות החותם הוא אבן השתייה של הישות השלמה שמעוגנת בממד הפיזי כלומר בהווה, במציאות הקיום של החיים שלנו.

התובנה של התעצמות מתוך התמעטות מכילה בתוכה את הפוטנציאל האדיר של ההתעלות לממד הקיום הבא, התכנסות העצמיים הרב ממדיים אל תוך המרחב הפיזי המוגדר של הקיום שלנו, מאיצה את התנודה האנרגטית של התודעה שלנו, מכיוון שמדובר בתהליך של דחיסה אנרגטית ולא של התווספות.

הכוונה היא שבכל פעם שאנחנו מכנסים לתוכנו השתקפויות קיום ממדים מקבילים, אנחנו גדלים מהבחינה הרוחנית. מכיוון שהאנרגיה שחוזרת אל המקור ממנו התפצלה מתמזגת עם המקור וכתוצאה מכך מאיצה את התנודה של התדר הקיים לקראת ההאצה השלמה. ישות האור שלנו מחזירה לתוכה את ההשתקפויות הרבות שהתפזרו מתוכה ביקום הרב ממדי וכתוצאה מההתכנסות והאיסוף של האור פנימה התדר שלה מאיץ ומתעדן וכתוצאה מכך היא מתעצמת והופכת להיות מעודנת ופחות גשמית במובן מהירות תנודת אורכי הגל של האור הרוחני.

החותם המגנטי, אשר משקף אותנו בני האדם בקונסטלציה של בריאדמה, ממלא תפקיד חשוב מאוד בתהליך הצמיחה למודעות מאוחדת, במישור האישי והקהילתי גם יחד. יש חשיבות גדולה שתהליך ההתכנסות ועיגון התדר של החותם המגנטי והאצת התדרים של הישות האנושית יהיה נגיש לכולם. מסיבה זו נפתחה עבורנו הדרך לקבל את החותם המגנטי האישי, בערוץ נפרד מתהליך העבודה של סמל השפע שמתפקד כמחולל תדרים מגנטי.

העבודה עם בריאדמה אפשרית בכל אחד משלושת הנתיבים בהתאם לרמה הרוחנית ולמישור ההתעלות שבו אנו נמצאים, אנחנו יכולים לבחור את אחת משלושת נקודת המוצא הנכונה לנו. חלקנו נתחיל עם החותם מגנטי, אחרים עם סמל השפע - מחולל התדרים המגנטי, ויהיו אלה שיבחרו להדהד את הנתיב שלהם להתעלות עם התדר של בריאדמה. מכל נקודת מוצא שנבחר להתחיל את המסע שלנו להתעלות לקונסטלציה ההרמונית של בריאדמה, בריאדמה מתחילה בתוכנו. המשמעות לכך היא, שאנחנו צריכים למצוא את הנתיב להרמוניה אחדות וקיימות בתוכנו כבני אדם שממלאים אחר המחויבות הרוחנית שלקחנו על עצמנו כעובדי אור, פורצי דרך להתעלות, אל ממדי הקיום המעודנים של התודעה והקוסמוס.

2 תגובות:

  1. תודה, תודה, בהיר וברור בפשטותו.
    היטבת לתאר מרוכבות שלעיתים קרובות מבלבלת.
    המחשת במילים ובמעשה את הצמצום של ריבוד אין סופי ולכןבלתי נתפס.
    מעצם הלכתי איתך בנתיב המילים ותמונות הדמיון שעלו
    חוויתי את התעצמות קטנה מרכישת ידע והבנה של רעיונות שעד כה היו נשגבים ומטושטשים בעיני.
    תודה על פתיחת דלת.

    השבמחק
  2. תודה רבה, שמח על תגובתך איש יקר. עכשיו אתה יכול לצעוד מבעד לדלת.

    השבמחק