יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

כשטיפול עזרה ראשונה בטלפון מתפתח לריפוי

אני רוצה לשתף אתכם בחוויית ריפוי נפלאה שהתרחשה לי ממש בימים האלה :

ביום חמישי האחרון ( 25/8/11 ) נסענו כל המשפחה לחוף האקוודוקט בקיסריה לקמפינג קצר של לילה אחד, ככה לפני שמגיע סוף הקיץ והחופש הגדול נגמר. למי שלא מכיר חוף האקוודוקט הוא אחד מחופי הרחצה המדהימים שיש לנו, חלק מנוף ילדותי שאוגד בתוכו זכרונות רבים מספור. הגענו בשעות אחר הצהרים המאוחרות, ואחרי שסחבנו את הדברים מהחניה הקמנו את האוהל, פרסנו מחצלת סיימנו להתמקם והתחלנו לכייף. בסביבות השעה 19:30 קבלתי הודעה מאשה יקרה, שסיפרה לי שתפוס לה הגב באופן קריטי עד כדי חוסר יכולת לזוז והאם אני יכול לעזור לה מרחוק.

כמובן שלא היססתי והתקשרתי חזרה לראות איך אפשר לעזור. אמרתי לה שאני אעשה טיפול אס או אס בטלפון, אבל אני מבקש שתגיע למחרת לקבל טיפול מלא, כמובן שהיא הסכימה, אבל זה תלוי אם תהייה במצב שיאפשר לה לנהוג למרחב בריאדמה בבנימינה. זו הייתה סיטואציה מעט הזוייה אני עושה טיפול מרחוק על חוף הים בתוך אוהל, כשברקע שלי שורקת הרוח ובצד השני של הטלפון מתנגנת מוזיקה בקול גדול ואי אפשר להנמיך כי היא לא מסוגלת לזוז. לפחות קצת צחקנו מכל העניין.

למרות עידן האינטרנט בעיניי טיפול בטלפון תמיד היה והוא כנראה עדיין, טיפול חרום ועזרה ראשונה או לתמיכה רוחנית. כנראה שאני "אולד סקול" בגישה שלי ומעדיף את המגע האנושי והאישי עם המטופלים שלי, האמת שגם עם התלמידים שלי. שלא תבינו אותי לא נכון, "המרחק" במושגים של רוח הוא שולי לכן טיפול מרחוק בהחלט עובד, העניין הוא שאני מעדיף להיות עם המטופלים שלי באותו מרחב פיזי. המבט, שפת הגוף המגע החיבוק צליל הדיבור הטבעי, כל אלה עושים בשבילי כמרפא הבדל עצום.

את הטיפול עשיתי מתוך כוונה שהתהליך יפעל בהדרגה במהלך הלילה ובבוקר תורגש הקלה. העבודה שאני עושה בתקופה האחרונה מקבלת השראה ותמיכה ממקור הריפוי של החותם, שבמהלך ההטמעה עושים עבודת עומק בכל המישורים. אולי פעם אני ארחיב על זה קצת יותר.

התהליך בטלפון ארך כ 25 דקות, תוך שאני מכוון את המודעות לכמה כיוונים אפשריים לסיבה אפשרית להתעוררות הבעייה. תוך כדי טיפול התחיל שיפור בהרגשה ותחושת ההרפיה בגוף והאיזון הכללי הקלו מאוד על הכאב בגב. תנועה חופשית ללא כאב עדיין לא הייתה, אבל הייתה הפחתה והכאב היה רחוק ועמום. סיימנו את שיחת הטיפול, כשמחוץ לאוהל קולות הרוח מתערבבים עם צחוק הילדים שהשתעשעו על קו המים וברקע אצלה המוזיקה מנגנת בקול גדול, ללא ספק רקע מושלם לטיפול אנרגטי מרחוק.

ביום שישי קבלתי הודעה חדשה, שהסתיימה בשאלה מתי לבוא ? קבענו את השעה ונפגשנו לטיפול. זה מחזק לדעת שנהגה בעצמה. התחלנו את הטיפול מהמקום שהפסקתי אתמול, מבחינת הזמן המעגלי אלה הן נקודות משיקות למרות שעברו 18 שעות. העבודה האנרגטית סביב עמוד השדרה הייתה עדינה במיוחד, היה חשוב למצא את הנתיב הפנימי, המקור, לבעיה בחוליה שגרמה לכאב הגב הקשה. בהדרגה הבנו את הכיוון הרוחני והאנרגטי והאש שעטפה את הגב כולו השתחררה והלכה והיה אפשר לרדת ממיטת הטיפולים. היה צורך במפגש נוסף, הסיבתיות הייתה עמוקה מאוד והיא נגעה בכמה איזורים רגשיים, והיו השפעות קרמטיות עמוקות שעדיין לא הגענו אליהן. כמובן שזה נתון לבחירתה.
 
במוצאי שבת קבלתי הודעה חדשה - אני הרבה יותר טוב, יכולה ללכת ולזוז אבל עדיין יש כאב, אבל יש גם הבנות חדשות רוצה להגיע לטיפול נוסף, קבענו לבוקר יום ראשון. בטיפול הזה כבר היו לנו הרבה יותר תובנות וכלים לעבוד איתם וניגשנו למלאכה כשאנחנו חוקרים יחד את ההתעוררות של גילויים רגשיים ביחס למקור הכאב. למיטת הטיפולים כבר היה הרבה יותר פשוט לעלות, איזון אנרגטי עטף את הגוף מייד, הפעם הטיפול התמקד בשלד ובחיזוק החוליות בגב התחתון ובפתיחת ערוצי אנרגיה חסומים לאורך הרגליים והצטלבות המפגש באגן ולאורך עמוד השדרה כולו.

בזמן שבין הטיפולים אנרגיית הריפוי עשתה עבודת עומק שאיפשרה את גילוי המקורות הקרמטיים של העומס הרוחני שתורגם לנזק בחוליה בגב התחתון ולהתקף כאב שגרם למנע את יכולת התנועה. שחרור קרמטי הוא חלק מהותי מתהליך הריפוי, במקרים מסויימים כמו זה, השעור הקרמטי עבר את הסף של הגוף האנרגטי והתגבש בגוף הפיזי ונוצר צורך בתהליך ריפוי ממוקד.

הובלתי אותה בעדינת דרך החוויה הקרמטית כשזכרונות רלוונטים מתעוררים בתוכה, כאלה שקשורים להשפעה של קרמה על ארועים מהעבר שלה, בהדרגה הדברים התחברו לתובנה ברורה. לרדת ממיטת הטיפולים היה הרבה יותר קל.

כמה שעות אחר כך לקראת ערב אני מקבל טלפון, רציתי לספר לך שאני מרגישה הרבה יותר טוב ואפילו יצאתי להליכה היומית שלי, היו לי כמה תובנות רגשיות ואז השתחררתי משהו שהעיק עלי פיזית והכאב נעלם כמעט לגמרי.

ואני רציתי רק לשתף אתכם כי מה עוד אפשר לומר חוץ מאשר תודה לבריאה, על שברכה אותי במתנת הריפוי ותודה ליקום שמעמיד לרשותי את התמיכה המעולה ביותר שאפשר ותודה לאדמה שמאפשרת לי להביא את המתנה הזו למי שזקוק לה ותודה לגברת הצעירה שבחרה בי לטפל בה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה