יום שישי, 5 באוגוסט 2011

מפגש בעלי חותם מה 3/8/11 ומכונת הזמן


אתמול היה ערב מיוחד, מפגש בעלי חותם שהיה גם פתוח לאורחים והוא היה שונה. האפשרות להצטרף למעגל שיתוף של בעלי חותם ולהית נוכח באנרגיה המיוחדת הזו, היא משהו חדש שלא היה קודם. היינו חמישה, מתוכם אורחת שבאה עם אחותה בעלת חותם חדשה, שזה עבורה מפגש ראשון עם בעלי חותם. האנרגיה של מפגשי בעלי חותם היא מיוחדת, מה עוד שהכוונה שלנו הייתה להתכוונן עם הרשת האנרגטית של החותם שהיא מעצימה בזכות עצמה.

הרבה מאוד למידה יש במפגשים האלה, הרבה אמפטיה שעולה מתחושת המוכרות והיחד. התמיכה ההדדית והשיתוף האישי, כל אחד ממקומו היחודי בתהליך ההתפתחות שלו. כשמדברים על תפיסת זמן שונה, כולם מהנהנים בהבנה מתוך חוויה ממשית, כן הזמן השתנה העבר והעתיד לא נמצאים בדרך. כשמדברים על תחילת התהליך ועל החלומות הצלולים שמגיעים כמעט כל לילה, כולם מחייכים ומהנהנים בהסכמה נכון זה חלק מהעניין. גם להם הייתה למידה חסרת תקדים דרך חלימה צלולה.

התובנות העמוקות של יהל בעלת חותם וותיקה שעוסקה בשחרור תפיסות עולם ישנות ומתמודדת עם ההשלכות כתוצאה מהתממשות מיידית של מחשבות במציאות הפיזית. לצד פנינה בעלת חותם חדשה, שמתמודדת עם התנודות הדרמטיות באנרגיה והשינויים הלא מובנים עדיין שהיא פוגשת בחייה כחלק מתהליך ההטמעה. במפגשים האלה האנרגיה מתארגנת בהרמוניה טבעית כמעט מייד, משהו שמדהים אותי כל פעם מחדש. אפילו לא צריך להביא את האנשים לאיזון אנרגטי של קבוצה, זה קורה לבד ובטבעיות כאילו מאז ומעולם אנחנו נפגשים במעגל משותף.

והיופי שמתגלה לנו כשמשפחה רוחנית ומעגלים קרמטיים מסתנכרנים, בואו אני אספר לכם את הסיפור שהולך ככה – פנינה בעלת חותם חדשה הזמינה את אחותה תמר למפגש, שתכיר מניסיון אישי את התהליך שהיא עוברת. ואז מתברר שתמר היא אמא של החבר מכתה ט' של סוזן שהיא בעלת חותם וותיקה ושהן לא התראו למעלה מ 30 שנה והערב הן נפגשות ככה פתאום כאילו משום מקום. מופלאים הם נתיביה המפותלים של הרוח, מעגלים קרמטיים וחוזים רוחניים שנחתמים בפוטנציאל להתממשות. על אחת כמה וכמה כשהם מתממשים להיות מציאות.

לרגע אחד זה היה כמו להיות בתוך מכונת זמן, כשהעבר מרחוב דפנה בקריית חיים, שני ילדים בזמן בחינות בגרות, דילגו על 30 שנים לעתיד פוטנציאלי שיתממש להיות הווה אמיתי לשתי נשים בוגרות ברח העצמאות בבנימינה. והכל היה טבעי כל כך שאפילו לא התרגשנו יותר מידי, כי מפגש עם משפחה רוחנית הוא אחד מהמאפינים הבולטים ביותר של החותם. ומה יצא ממכונת הזמן ואיזה חוזים פוטנציאליים יצוצו פתאום ממגירת הוחזים המסתורית ? אי אפשר לדעת. ובכל מה שקשור לחיזוי עתיד, אני באופן אישי מעדיף להשאר סקרן ולא להציץ לתוכו. כדי לא לקלקל לאף אחד את ההפתעה.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אתם חשים משיכה לחותם המגנטי ? השארו מחוברים !

התקשרו עכשיו לטלפון 659775 - 0524 והרשמו להתכנסות הבאה

לפרטים על מעגלי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה