יום ראשון, 21 באוגוסט 2011

לוקחים אחריות - פתיחת שער אנרגטי לאיזון וריפוי אדם ואדמה 23/8/11

פתיחת השער האנרגטי לאיזון וריפוי אדם ואדמה שעשינו אתמול ב 23/8/2011 הייתה בכוונת אחריות אישית על המציאות הפלנטרית, ללא ספק זו אמירה חזקה שיש בצידה גם אחריות גדולה. האמת היא שאנחנו אחראים על כל מה שקורה לנו לא רק בעולם האישי שלנו אלה בכל מקום על פני האדמה. ואני מתכוון שבכל מקום ועל כל אירוע שמתרחש בעולם, את אתה ואני אחראים באופן אישי. מעבר לאחריות אישית ישירה, רוחנית ופיזית על המעשים שלי, האחריות האוניברסאלית שלי היא רוחנית במהותה ולכן לפעמים אני מתקשה לראות את הקשר הישיר שלי להתרחשויות גדולות. כמו את האחריות שלי להתחממות הגלובלית של הפלנטה, לניצול של משאבי האדמה, להרס השיטתי ולזיהום של האוקינוסים ושל הטבע כולו. לכריתת יערות הגשם וכיסוי האדמה באספלט ובטון ולהתפרצויות הרי הגעש, לרעידות האדמה ולאסונות. למלחמות לטרור לרעב לדיכוי ולכפייה, לזנות ולסחר בנשים לצרכנות הכפייתית ולערכים המידרדרים. ולשורה ארוכה של אירועים ומעשים שמתרחשים באופן רגיל וקבוע בתרבות האנושית ובטבע ובימים ברחבי העולם ועל כל אלה אנחנו אחראים.

אומנם לא תמיד אני נמצא שם ונוכח בגופי ולכן אני לא תמיד מודע שיש לי בזה חלק, אבל העובדה הזו לא משחררת אותי מאחריות על כל אלה ואפילו על הרבה יותר מזה. קל לי להבין ולקבל שיש לי אחריות על עצמי על חיי ילדי ועל משפחתי ובראייה רחבה יותר אני מבין את המחוייבות החברתית והמוסרית שיש לי לחברה ולמדינה שלי. אלה שכאדם אני לא רק מייצג את האנושות, אני האנושות בעצמה. כולנו מחוברים במיתרים בלתי נראים של אנרגיית חיים ומודועות רוחנית, שמחברת אותנו לתודעה אחת מאוחדת ושלמה. ומכיוון שאני אנושות, יש לי אחריות מלאה על המעשים של כל בני אדם ושל התרבות האנושית כולה.
מהדהדים צלילים לאיזון
למרות שזה נשמע מילים גדולות ודי מסובך, מה שקשה לי להבין בראש אני יכול להבין בלב. ומהמקום הזה של אמפטיה חמלה ואהבת אדם, קבלת אחריות רוחנית אישית ואוניברסאלית, נפגשנו אתמול על מנת לעשות עבודה רוחנית לפתיחת שער אנרגתי לאיזון וריפוי פלנטרי. כאשר המוקד שלנו הייתה מדינת ישראל המזרח התיכון והשכנים שלנו. בכל פעם שבעלי חותם נפגשים יחד ההתרגשות גדולה וגם הפעם התרגשנו מאוד, וכמו בכל מפגש כזה התחלנו בשיתוף של בעלי החותם, ניר ולירי איתם לא התראינו מאז החניכה. שניהם שיתפו אותנו וסיפרו לנו על התהליך האישי שלהם ועל התחדשות הנפלאה שהם עוברים, כל אחד בדרכו המאוד אישית ומיוחדת. עם גילויים חדשים ומרגשים של הרמוניה ואחדות פנימית שמתעצמים בתוכם עם כל יום שעובר. עבור רוני שבאה מתל אביב זו הייתה פעם ראשונה לפגוש את הרשמים של חותם מגנטי, שמובילים לתובנות ממשיות של כאן ועכשיו תפיסת זמן שהתשתנתה מהקצה אל הקצה, והתחדשות אמיתית שמניבה עשייה מבורכת. גם שירן כלבתו המקסימה של ניר הייתה במפגש, אלה שהיא בעיקר התקרבלה לה לרגלי סוזן.
מודים אחד לשני על ההרמוניה
לפתיחת השער האנרגטי הקדמנו באיזון ווקאלי של המעגל שהידהד בהרמוניות מדהימות, ואוברטונים שהרטיטו לנו את הגוף והלב. השקט הפנימי שבא בעקבות הצלילים היה השלב הראשון לפריסת צעיף האנרגיה, תהליך שאת אבני היסוד שלו הנחנו במפגש פתיחת שער מלפני כחודש. שסבב את גבולות מדינת ישראל במטרה להקרין בעזרתו אמפטיה אהבה וחמלה, לתושבי המדינות השכנות לנו. התחלנו בהרי הגולן ובגבול הסורי ומשם התקדמנו נגד כיוון השעון, לאורך הגבולות מסוריה ללבנון למים הטירטוריאליים לאורך החוף בואך עזה וגבול מצרים, אילת ודרך ים סוף אל גבול ירדן חוצה ים המלח בואך איזור הכינרת וסגרנו מעגל בגולן היכן שהתחלנו את מסע הצעיף.

המשכנו בעבודה על המזרח התיכון ונדדנו מסביב לפלנטה במסלול שעובר לאפריקה אירופה ומשם לכל היבשות. חזרנו לישראל והתחברנו לאנרגיה של ירושלים, שמהווה צאקרה מרכזית במערכת הצאקרות של הפלנטה, שהדהדה את האנרגיה של האיזון וריפוי למדינה ולכל העולם במעגלי אדווה פועמים שהתפזרו בקצב פעימות הלב שלנו יחד. סגרנו את השער האנרגטי לאחר סשן אישי של ריפוי שהדהד בתוכינו כל אחד לפי צרכיו, ושלחנו ריפוי לאהובים ולמכרים שלנו.


מנוחה שלאחר המסע
לסיום קירקענו את עצמנו עם פירות תה טעים וחטיפים, תוך כדי שיתוף החוויות האישיות מהמסע הרוחני שחלקנו יחד. כל אחד חווה נוכחות ועשייה משמעותית, לאורך מסע האיזון והריפוי הפלנטרי, במקום זה או אחר בהתאם לנטיית ליבו. לירי אמרה שהיא חשה את המחוייבות גדולה  לעשות עבודה עם האדמה, ניר שיתף אותנו בתחושת האחדות החזקה שחש מהדהוד צלילי ההרמוניה שהזרמו בכל גופו, סוזן חשה איך הכוונה שלנו משתלבת באנרגיה של ירושלים שחדרה מתחת לפני האדמה ויצאה חזרה אל פני השטח ברחבי הפלנטה כולה. רוני שלפני כמה ימים שמעה את הדי ההתפוצצות טיל גראד בעיר מגוריה בדרום, מצאה בתוכה את האור והאהבה לתת דווקא לתושבי עזה. המודעות כיוונה בטבעיות לתת הרבה אור וחמלה לתושבי עזה והדרום שנמצאים תחת אימת האש. לא הבנתי למה האדמה רעדה לי מתחת לרגליים, סכמה רוני את החוויה שלה. כשחזרתי הביתה, כחצי שעה לפני חצות, בדף הבית של יאהו היה עדכון על רעידת אדמה שהתרחשה שעתיים קודם לכן במדינת וושינגטון בעוצמה של 5.9 בסולם ריכטר. ככה זה כשאתה לוקח אחריות עם לב נכון ובזמן הנכון, גם אם אתה מרוחק אלפי קילומטר מהמקום. שם כמו כאן האדמה היא אותה האדמה והאדם הוא אותו אדם, רק הפנים שלנו שונות.

אני מזמין אתכם להשתתף בתהליך הנפלא הזה שאני מעביר אחת לשבועיים שלושה, שמטרתו עשייה רוחנית ונתינה למען האדם והאדמה, בואו באהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה