יום שבת, 16 ביוני 2012

מכושפים מנהר הזמן


אנחנו באים מתוך האין סוף, חסרי צורה, אפילו שהיתה לנו צורה אנחנו לא זוכרים מה הייתה. ריקים מתוכן, לובשים צורה בתוך חלל ומרחב, שטים בתוך נהר הזמן. הוא תמיד נמצא שם, מאז ומעולם מאז ההתחלה והוא יהיה שם עד הסוף. למעשה אם יפסק הזמן מלזרום, היקום יעצור מלכת.

בכל בוקר אנחנו נשפכים מתוך חלום חסרי צורה, מתוך שיכחה עצמית, חזרה לתוך ההכרה המעוצבת בצורה. מחשבות רגשות גוף, לתוך מי שאנחנו. בהרף העין שהמוח חושב את הזעירה שבמחשבות וקולט את הקטנה שבתחושות, אנחנו שבים ונשטפים לתוך נהר הזמן ונסחפים אל סערת הרגש.

זה בלתי נמנע, ככה נבראנו, זה הוא טבע הדברים. עכשיו זה נתון לגמרי להחלטתנו, אנחנו יכולים לבחור, להישאר מהופנטים מתנועתו המסתחררת של נהר הזמן, להיות מכושפים על ידי אדוות הזמן שמשחקות ומצחקקות, בתוך נהר הזמן שזורם לו מבראשית, מאז קדמת דנא כשיצא מעדן.

או שאנחנו מחליטים לבחור להתנער מהכישוף, לנתק את המבט מתנועתו המהפנטת של הזמן ולצאת לחופשי מהשיעבוד לכישוף המחולל של נהר הזמן שזורם בנצח.

כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבחור, בהסכמה...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התכנסויות קיץ 2012

ההתכנסות לחניכה של החותם המגנטי
רביעי  בוקר ה 11/07/12

משעה 9:30 עד 15:30

חמישי ערב ה 12/07/12
משעה 16:00 עד 22:00
לפרטים והרשמה
בטלפון 0524659775



ההרשמה מראש לנרשמים עד ה 08/07/12 מחכה לכם מתנה, הרשמו עכשיו !!!
 
 
לפרטים נוספים על תוכנית ההתכנסות הכנסו לקישור

מוזמנים באהבה...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה