יום שני, 11 ביוני 2012

אושר זה ביחיד או ברבים ?


בעיקרון יש שאלה אחת אמיתית והיא שאלת האושר, כל הנהרות בדרך אל הים וכל השאלות מצביעות לאושר. כי אושר הוא התשובה לכל. יכול להיות שיש לי כסף אבל אני עני בבריאות או שמחה, יכול להיות שאני עשיר ברוח ועני בכסף וזוגיות, בשורה התחתונה אם אני מאושר זה לא הכסף ולא הרוח שעושים את ההבדל. זו הקבלה שלי את עצמי כפי שאני היא שעושה אותי מאושר, לא מה שהיה לי שיש לי או שיהיה לי.


בזמנים האלה שהכול חשוף ונגיש, נוצר בלבול הרבה יותר גדול משהיה בעבר, ככה זה טבע הדברים כשיש עודף באינפורמציה ואפשרויות בחירה. וכולנו עדיין מחפשים אושר. ובכל זאת משהו השתנה, מה שהשתנה זו האקולוגיה הרוחנית. עד עכשיו תפסנו את העולם באופן מאוד בסיסי, דואלי אחד מול אחד חיובי מול שלילי, פתאום אנחנו תופסים את העולם באופן מרחבי רב ממדי, ריבוי מערכות יחסים ביננו לבין העולם. אלה שאקולוגיה הזו נמצאת בתהליך של הרצה, שמענו עליה, אבל היא עדיין לא כאן, לא אצל כולנו לרובינו עדיין יש אקולוגיה מנטאלית קוטבית. בסוף זה יקרה אבל זה יקח עוד קצת זמן.


אז שאלת האושר מנקודת מבט דואלית היא אחת ומנקודת מבט של אקולוגיה רוחנית מרחבית שבה יש ריבוי מערכות דואליות היא דבר אחר לגמרי. מה אפשר לעשות ? לקבל על עצמנו את האקולוגיה הרוחנית החדשה. כי כל מה שנעשה נלמד ונתרגל עדיין סגור בתוך המבנה האקולוגי ישן קוטבי. וזו הסיבה שצריך לשאול את שאלת האושר מנקודת מבט חדשה. אז נקבל שתי תשובות, אחת מצומצמת דואלית ושניה רחבה ומרובת איכויות. בתשובה השניה האושר מנצנץ בהרבה צבעים מתחלפים בראשונה יש לו רק צבע אחד.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
סדנת סוף שבוע

ההתכנסות לחניכה של החותם המגנטי


שישי ה 29/6/12 ושבת ה 30/6/12

שישי מ 15:00 עד 23:00 שבת מ 10:00 עד 15:00.

לפרטים והרשמה
בטלפון 0524659775

ההרשמה מראש
לפרטים נוספים על תוכנית ההתכנסות הכנסו לקישור

מוזמנים באהבה...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה