מנקודת
המבט להעלאת התדר של המודעות, החותם המגנטי הוא תהליך פלנטארי שמיועד לכלל בני
האדם. מטבע הדברים לא כולם חווים את אותה המשיכה לחותם, כפי שלא כולם חווים את אותו
הדחף להתעלות. המשיכה לחותם המגנטי באה ליידי ביטוי ברמות או באיכויות שונות של
היענות לתדרים המגנטיים, שמהדהדים אלינו ממד ההתכנסות העצמי הגבוה ומהחותם המגנטי האישי.
במושגים של החותם המגנטי רמת ההיענות לתדר של החותם מגדירה אותנו כטיפוס מסוג
מסויים או מרמה מסויימת של היענות מגנטית. זו איכות פנימית שמעוררת בנו את המודעות לחותם ברמות
שונות של עוצמה והשפעה, לפעמים החוויה היא עמומה ורחוקה כמו קול שמנסה להעיר אותנו
משינה עמוקה ולפעמים המשיכה היא חוויה חזקה ומיידית ואי אפשר להתנגד לה.
שניים עשרה
הטיפוסים משקפים את ההיבט הרוחני שקולט בתוכינו את התדר של החותם. אפשר לומר שבני
האדם מתחלקים בתגובה שלהם לשתיים עשרה טיפוסים שמגיבים באופן פחות או יותר אופייני
לחותם. ההשפעות של התדר המגנטי נתונות לתנודות שיוצרות שינויים בהתייחסות של טיפוס
זה או אחר לאנרגיה של החותם. בנוסף לשניים עשרה התדרים יש גם את התדר השלוש עשרה,
שמשקף את החונך לחותם ומעגן תדר בריאדמה, עליו נדבר בפעם אחרת.
אפשר לחלק את שניים עשרה הטיפוסים לשניים, בחצי הראשון נכללים תשעת הטיפוסים מאחד
ועד תשע שמאפיינים תשע רמות של משיכה לחותם המגנטי ולתהליך שהוא מניע. החצי השני
כולל את שלושת הטיפוסים, עשר, אחד עשרה ושתיים עשרה, שמבטאים את הפוטנציאל
לטרנספורמציה של בעלי חותם שעברו דרך שער ההתעלות אל תוך התדר הגבוה של אחדות
ותהליכי שינוי תפיסת עולם פנימית, שנובעים מתוך הידע של בריאדמה.
גם את הקבוצה של תשעת הטיפוסים אפשר לחלק לשני חלקים, החלק הראשון יכלול את טיפוסים אחד עד חמש והחלק השני את טיפוסים שש עד תשע. עבור הקבוצה הראשונה הפוטנציאל של חניכה לחותם מתגלה במעומעם ומתוך לבטים התנגדויות עד כדי וויתור על הטרנספורמציה. בעוד אצל הקבוצה השניה המשיכה לחותם המגנטי היא טבעית ומתקבלת באהבה, סינרגיה של ראש ולב מובילה לתובנה שהגיע הזמן לממש חוזה רוחני עתיק יומין. לרוב האופי המאפיין שמייצג את הטיפוסים, יבוא ליידי ביטוי דרך המורכבות הרוחנית ועוצמתו של תהליך הטמעת החותם. הטרנספורמציה האישית משקפת את התדר הרוחני של טיפוס האישיות של החותם המגנטי, אליו אנחנו משתייכים.
החלוקה לטיפוסים היא בקווים כלליים מאוד ומשקפת את התמצית המאפיינת כל טיפוס וטיפוס. נתחיל עם חמשת הטיפוסים של החלק הראשון מטיפוס אחד ועד לטיפוס חמש -
הטיפוס הראשון מייצג את - המרוחק, הטיפוס הזה יהיה אדם שלא מתעניין כלל בחותם, הוא לא חש משיכה והתהליך לא מדבר אליו. הפוטנציאל להתעלות עדיין לא בשל אצלו, או שיתממש בדרכים אחרות לאוו דווקא בדרך של טרנספורמציה.
הטיפוס הראשון מייצג את - המרוחק, הטיפוס הזה יהיה אדם שלא מתעניין כלל בחותם, הוא לא חש משיכה והתהליך לא מדבר אליו. הפוטנציאל להתעלות עדיין לא בשל אצלו, או שיתממש בדרכים אחרות לאוו דווקא בדרך של טרנספורמציה.
הטיפוס השני מייצג את - הסקרן, הטיפוס זה יגלה עניין אינטלקטואלי יקרא ילמד וינסה להבין את הייחוד של החותם המגנטי, ישווה אותו לתהליכים נוספים של התעלות. ברוב המקרים הוא גם יסתפק בזה.
הטיפוס השלישי מייצג את - המהסס, הטיפוס הזה יחוש משיכה לחותם המגנטי אבל יהסס להגיע להתכנסות ולקבל חניכה. להיסוס יכולות להיות סיבות רבות אישיות וקרמטיות לפעמים זה עיתוי לא נכון, במקרים אחרים מתוך קשיי החיים והפחד למימוש עצמי. בדרך כלל אדם כזה לא יודע מה הוא רוצה מעצמו וצריך דחיפה שתניע אותו בכיוון כזה או אחר, הוא מגיע לעשייה כחלק מקבוצה, חיבור לקבוצה מניע אותו להחלטה.
הטיפוס הרביעי מייצג את - המתלבט, האדם הזה נמשך לחותם ואף מביע כוונה אמיתית וכנה להגיע להתכנסות, אלה שהוא מתקשה לממש את ההצהרה שלו. הוא יהיה נתון בתוך קונפליקט בינו לבין עצמו, בין הלב שנמשך לראש הרציונאלי שמתנגד לאפשרות. המתלבט ישב על הגדר או שיסחף עם הזרם וימצא את עצמו במקום אחר, הסיבה האמיתי היא שהוא לא מסוגל לקחת אחריות ולהחליט. הוא כל הזמן עסוק בהשוואה ושיפוטיות ביחס לעצמו ולחיים, הוא יוצר מציאות של לבטים.
הטיפוס החמישי מייצג את - המוותר, הטיפוס החמישי הוא נדיר, אדם זה ישתתף בהתכנסות ויקבל חניכה אלה שמשהו פנימי בתוכו יגרום לו לסגת ולהחליט לוותר על החותם. הבחירה לממש את זכות הבחירה ולוותר על החותם, בסוף שלושת ימי ההסכמה, נובעת מסיבות מהותיות שונות. מנקודת מבט של טרנספורמציה, וויתור על החניכה מתוך מודעות מלאה לחופש הבחירה, יכולה להעיד על השלב הבא בהתפתחות של טיפוס חמש. שלושת ימי ההסכמה מבטאים את החשיבות הראשונה במעלה שההשגחה העליונה מייחסת לחופש הבחירה, גם כאשר מדובר בתהליך משנה חיים שמכוון להעלאת התדר של האדמה.
החלק השני של הקבוצה הכולל את ארבעת הטיפוסים האחרונים, מטיפוס שש ועד טיפוס תשע -
הטיפוס השישי מייצג את - התלמיד, הוא מגיע לחותם בשל משיכה חזקה וברורה ולרוב מתוך הכוונה רוחנית פנימית שעליו לקבל את החניכה. אינטואיטיבית הוא מבין את מהות ההתעלות ונמשך לחותם מסיבות של פוטנציאל להתפתחות דרך בתי הספר הקוסמיים של טרנספורמציה. לרוב טיפוס שש חסר את הנסיון בתהליכים עמוקים של טרנספורמציה וסביר שבמחזור החיים הנוכחי זו תהייה הפעם הראשונה שיחווה ריפוי ושינוי פנימיים בעוצמה כזו. הוא ימצא עניין בידע ובתובנות של החותם ותתעורר אצלו משיכה חדשה לחיפוש רוחני שישאב השראה מתוך התכנסויות מחזורי החיים הקודמים שלו. נקודת המפנה של החותם תהייה עבורו מקפצה והוא יעמיק את העשייה הרוחנית בחייו.
הטיפוס השביעי מייצג את - עובד האור, שכבר נמצא בתהליך רוחני כזה או אחר, הוא בן למשפחת האור. הטיפוס השביעי נמשך לחותם מסיבות של אחריות רוחנית ומודעות לחוזים קרמטים. הוא מודע למהות של ההתעלות ומבין את הפוטנציאל של החותם המגנטי. הוא יעבור חניכה ויתמוך בתהליך ההטמעה בכלים של החותם וישתמש בכלים המוכרים לו אותם רכש בדרך הרוחנית עליה הוא צועד. מסיבות קרמטיות של משפחה רוחנית הוא בוחר לעבור דרך שער החותם, להיות חלק מהאנרגיה של רשת התודעה של חותם המגנטי שמובילה להתגלות של חותם האדמה. הטיפוס השביעי ימצא עצמו בהתחדשות הוא יממש חוזים רוחניים קדומים ויביא אותם ליידיסיום, לרוב כתוצאה מהחניכה היא יצא מסע חדש שונה לגמרי מהדרך שצעד בה קודם.
הטיפוס השמיני מייצג את - הלוחם, בוחר בחניכה מתוך רצון לממש חוזה קרמטי להתעלות דרך שער החותם, הוא מבין את הפוטנציאל של ההתכנסות הקרמטית ויש לו הבנה אינטואיטיבית עמוקה של הקשר בין התעלות אישית להתעלות של האנושות כולה. ההתייחסות שלו לטרנספורמציה היא מנקודת מבט של לוחם אור, הוא מקבל את התפקיד הרוחני שלו באהבה. הוא מבין את ההשלכות של ההטמעה על האני הפסיכולוגי ומודע להתעוררות ההדרגתית של האני האותנטי, הוא מודע לשינויים של תפיסת עולם פנימית שמתרחשים אצלו, הידע של בריאדמה מהותי עבורו לשלב הבא של ההתפתחות שלו.
הטיפוס השמיני מייצג את - הלוחם, בוחר בחניכה מתוך רצון לממש חוזה קרמטי להתעלות דרך שער החותם, הוא מבין את הפוטנציאל של ההתכנסות הקרמטית ויש לו הבנה אינטואיטיבית עמוקה של הקשר בין התעלות אישית להתעלות של האנושות כולה. ההתייחסות שלו לטרנספורמציה היא מנקודת מבט של לוחם אור, הוא מקבל את התפקיד הרוחני שלו באהבה. הוא מבין את ההשלכות של ההטמעה על האני הפסיכולוגי ומודע להתעוררות ההדרגתית של האני האותנטי, הוא מודע לשינויים של תפיסת עולם פנימית שמתרחשים אצלו, הידע של בריאדמה מהותי עבורו לשלב הבא של ההתפתחות שלו.
הטיפוס התשיעי מייצג את - המתעלה, הוא נענה לקריאה הפנימית בהתמסרת רוחנית שנובעת מתוך אמון ביקום. מודע ונוכח בתהליך ההטמעה בשני הכיוונים, החיצון של האני הפסיכולוגי והפנימי של האני האותנטי. מתנהל מתוך המודעות לשינויים שחלים עליו בעיקר של החוויה המועצמת האישית שלו, בכל הרמות. מתמסר להטמעה מתוך הבנה רוחנית פנימית, מאמץ את הכלים של החותם ומשלב אותם בכלים האישים שלו. נמצא על נתיב רוחני מודע להתעלות, מתעמק בתובנות ובידע של החותם ובכלים הרוחניים של בריאדמה וספר השפע. במידה מסויימת החותם המגנטי בוחר בו כפי שהוא בוחר בחותם כשער להתעלות. הוא מבין את הפוטנציאל של ההתכנסות הקרמטית ויש לו הבנה ותפיסה אינטואיטיבית עמוקים, לקשר בין ההתעלות של האנושות להתעלות האדמה. ההתייחסות שלו לטרנספורמציה היא מנקודת מבט של אחדות והוא מתמסר לתהליך באהבה. הוא מבין את ההשלכות של ההטמעה על האני הפסיכולוגי ומזרז את התהליכים במודע להאיץ את ההתעוררות של האני האותנטי. שינויים של תפיסת עולם פנימית הם במוקד ההתיחסות שלו, הידע של בריאדמה מהותי לשלב הבא של ההתפתחות שלו. התעוררות גוף האור החמישי היא השלב הבא בהתפתחות שלו. טיפוס תשע מייצג את אלה מאיתנו שנמצאים בתהליך ההתקדשות של העצמי הפלנטרי, בעבודה הרוחנית של המאמין הטיפוס התשיעי, נטמן הזרע של העצמי הפלנטרי, זו עבודה רוחנית שמכוונת מתוך שרות ונתינה לאדם ולאדמה.
האוקטבה של תשעת הטיפוסים מצביעה על ספירלה של התעוררות הדרגתית במשיכה לחותם המגנטי ולהתעלות בכלל, יתכן ואדם שמתאפיין כטיפוס מספר ארבע יעבור במשך הזמן תהליך פנימי של התעוררות זיכרון הקרמטי לחוזה רוחני וישתחרר מהלבטים שלו. הוא יקבל עליו את האחריות להתעלות ובהתכנסות יגלה בתוך עצמו את הדחף המאפיין את טיפוס מספר שמונה הלוחם. זו אבולוציה טבעית שמתרחשת בלבינו לא כולם ערים באופן בהיר מספיק על מנת לבחור בהתעלות. טיפוס ארבע יפגוש את ההטמעה לחותם עם התשוקה והעוצמה של הלוחם. זו טרנספורמציה בהתהוות.
הקבוצה האחרונה שכוללת את שלושת הטיפוסים עשר, אחד עשרה ושתיים עשרה, מייצגת רמות שונות של התעוררות המודעות של העצמי הפלנטרי, המחוייבות העמוקה של העצמי הפלנטרי לתהליך ההתעלות מצריכה כלים שונים והיא לוקחת אותנו מהמיקוד בתהליך האישי שלנו להתמקדות בתהליכים גלובליים יותר, האדמה והתעלות בני האדם נמצאים במרכז העשייה האישית.
הקבוצה האחרונה שכוללת את שלושת הטיפוסים עשר, אחד עשרה ושתיים עשרה, מייצגת רמות שונות של התעוררות המודעות של העצמי הפלנטרי, המחוייבות העמוקה של העצמי הפלנטרי לתהליך ההתעלות מצריכה כלים שונים והיא לוקחת אותנו מהמיקוד בתהליך האישי שלנו להתמקדות בתהליכים גלובליים יותר, האדמה והתעלות בני האדם נמצאים במרכז העשייה האישית.
החלוקה לטיפוסים איננה חד משמעית, מטבע הדברים האיכויות והתכונות של הטיפוסים מתמזגות ואפשר למצוא ספקטרום משתנה של איכויות בכל טיפוס וטיפוס. אבל תמיד יש את אותן איכות דומיננטיות שמגדירות את האופי המרכזי של הטיפוס. אני מקווה שהחלוקה לטיפוסי האישיות של החותם שתארתי כאן בקצרה, תעזור לכם להבין את התהודה שאתם חווים עם אנרגיית ההתעלות. תהליך שבדרך כלל מציין צומת דרכים רב ממדית בקיום שלנו, ובעיקר להבין את הפוטנציאל של החותם המגנטי כשער להתעלות שלכם לתודעה גבוה ולאין סוף אפשרויות שנפתחות לכם עם ההתעלות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה