יום שישי, 4 בנובמבר 2011

כסא הזהב - לשבת עם ישות האור


אתמול (3/11/11 ) בערב נכנסנו חמישה בני אדם להיכל האור, לשבת בכסא הזהב ולהתמזג עם ישות האור והמלאך הזהוב, להיות " הנני אשר הנני ". את הערב פתחנו במעגל איזון והדהדנו בקולות נרגשים את האנרגיה של המרחב לאיזון והרמוניה. מעגל של תדרים שעלה לגבהים וירד לעמקים של צלילים עיליים והגוף כולו רטט בתגובה. נכנסנו להיכל האור האדיר בשביל של אור ועלינו במדרגות שייש עתיק משובצות אבני רובי וקריטלים והתיישבנו בכסא הזהב המעוטר ומסולסל בעיטורים וסמלים כל כסא הוא מיוחד ואישי והתמסרנו לאור הזהוב שפעם מהמלאך שבא אלינו והתיישבנו בתוכו להתמזגות. גלים של אור רטטו בהיכל כשהאנרגיה הנצחית של המלאך הזהוב נספגה ונטמעה בנו באהבה ללא תנאי, ממלאת אותנו ומתמזגת בכל תא ותא בגוף הפיזי מזינה את הלב ואת הנפש. האנרגיה בחדר הדהדה ורטטה כשכולנו הכרזנו יחד בקול רם " הנני אשר הנני ", גלים של ריפוי עברו בגוף ומסרים של אור התקבלו בלב, ריפוי ואהבה הדהדו מאיתנו ונשלחו אל האהובים שלנו.

ישבנו ביחד למעגל של שיתוף והאנרגיה המשיכה לרטוט, מועצמת מהתחושות והחוויות ששיתפנו. בהדרגה עם הנישנושים הקטנים, האנרגיה התפוגגה והשיחה עברה מקודש לחול. מדהים עד כמה רוח וחומר נוכחים בחיים שלנו בצמידות כל כך גדולה. מתעצומות " הנני אשר הנני " הריפוי ומסרים רוחניים, למטה לאדמה אל צרכי הגוף, אימהות דילמות של חינוך וסל המצרכים בסופר. וככה זה בדיוק צריך להיות, הרוח והחומר הם אחד. שזורים האחד בתוך השני, בלי הרוח אין חומר ובלי החומר לא ניתן לגעת ברוח.

" הנני באשר הנך " היה המסר העמוק שעבר בערב, אתה הנני בכל מקום ובכל מצב שבו אתה נמצא.זהלא משנה איך איפה ומתי אתה תמיד "הנני". החומר הוא ההמשכיות של הרוח, ואתמול המעבר הזה שבין קודש לחול המחיש את זה. זה מצב התודעה אליו אנחנו עוברים עם המעבר מדואליות לאחדות וזה האופן שבו אנחנו צריכים לחיות את החיים במודעות ערה ל -

" הנני באשר הנך "

כשהתכוננו באיזון אנרגטי לקראת פתיחת שער לאיזון וריפוי אדם ואדמה, ההתמזגות חזרה עם "הנני" הייתה מיידית. הפעם התבקשנו לעשות עבודה באיזור המזרח התיכון. בפתיחת שער אנרגטי לאיזון וריפוי המסר של כוות העבודה מגיע לפעמים מגיע כמה שעות לפני ולפעמים כמו שקרה הפעם ממש לקראת ואפילו, תוך כדי פתיחת השער. הפעם התבקשנו להשתמש בצעיף האור, פרסנו את הצעיף מגבולה המזרחי של מדינת ישראל ושלחנו אנרגיית ריפוי ושלום לאיזור המזרח התיכון כשאנחנו מתמקדים במתחים בסוריה ואירן. מהר מאוד האנרגיה סבבה ועטפה את העולם כולו. סיימנו את פתיחת השער בירושלים, כשאנחנו מהדדים עם הקריסטל של המרכז האנרגטי עליו יושבת העיר. מהקריסטל נשלחו גלים של אנרגיית ריפוי ושלום, שהתפזרו באדווה וכיסו את הפלנטה כולה. האנרגיה שלנו התמזגה עם הזרמים האדירים של אור האהבה וכוונות הריפוי שהולכים ומתעצמים לקראת השער של ה 11.11.11. פתיחת שער אנרגטי היא עבודה עמוקה ומיוחדת שמהווה חלק מהמחויבות הרוחנית האישית שלי, וצעיף האור הוא אחד הכלים שאני משתמש בפתיחת השערים לאיזון וריפוי, זו זכות גדולה לפרוס את האור המרפא.

את הערב שנמשך מעבר לשעה היעודה סיימנו לקול שירתן המיוחדת והמופלאה של ענת חנה וסוזן שתי נשים נפלאות שהנעימו לנו בקולן הצלול והערב בשיר ולחן מקורי משלהן.

כמה יופי טוהר ולב יש בעולם, רק לאפשר לעצמנו לגעת והם כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה