יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

בריאדמה - מרחב לטרנספורמציה וריפוי אדם ואדמה

ברוכים הבאים ל


בריאדמה
מרחב לטרנספורמציה וריפוי אדם ואדמה
ולהתכנסויות החניכה לחותם המגנטי

החותם המגנטי הוא תהליך משנה חיים, מאיץ להתחדשות תפיסת עולם פנימית ושער להתעלות של האדם. החותם המגנטי ניתן לנו באהבה גדולה על ידי ההשגחה העליונה המכוונת את ההתפתחות הרוחנית האישית והפלנטארית אל תוך הממדים הגבוהים, בזמנים מיוחדים אלה בהם אנו חיים עכשיו. לא משנה באיזה עיסוק או דרך רוחנית אתם הלוכים בה, החותם המגנטי ניתן לכם בזכות היותכם לוחמי אור והוא מיועד לעורר בכם את הפוטנציאל הגבוה שלכם לשינוי וקפיצת תודעה. קבלת החותם המגנטי היא תהליך משנה חיים, מאיץ לשינוי תפיסת עולם פנימית ושער להתעלות לתדר הגבוה של האחדות.

הכנסו לצפות בווידאו של חמשת הסמנים שמעידים על השלב הראשון של טרנספורמציה
 
בואו באהבה לקבל את החותם האישי ולקחת חלק בתהליך מופלא משנה חיים, הצעד הראשון בהתחדשות תפיסת העולם הפנימית שלכם והשער למעבר אל התודעה הגבוהה של אחדות ובריאת מציאות. בואו והצטרפו למשפחת בעלי החותם ההולכת וגדלה. אני מודה להשגחה העליונה על הזכות שניתנה לי להביא לכם את החותם המגנטי.
אני מזמין אתכם להכנס למאמרים ולקישורים ולקרוא על החותם המגנטי ועל ההתכנסויות לחניכה של החותם. לקרוא בספר האורחים מה מספרים בעלי חותם על התהליך האישי שלהם להטמעת החותם ועל השינויים וההתחדשות שלהם. אתם יכולים ללמוד על הטרנספורמציה והמשיכה לחותם המגנטי ולראות דוגמאות של חותמים מיוחדים ולקרוא על הזמנים המיוחדים שבהם אנחנו חיים ועל פתיחת שערים לאיזון וריפוי אדם ואדמה.









במרחב בריאדמה מתקיימים טיפולים ומפגשים אישיים לריפוי וטרנספורמציה, מודעות והתפתחות רוחנית להעצמה אישית -
* רפלקסולוגיה הוליסטית * רייקי * איזון וריפוי אנרגטי * הילינג עם ישויות אור ואינטליגנציות גבוהות * פתיחת שער אנרגטי לאיזון וריפוי אדם ואדמה * התכנסויות לחותם * מדיטציה * מעגלים * קורסים וסדנאות * שיאצו * עיסוי בשמנים ארומטיים *

לתאום של טיפול או מפגש אישי התקשרו עכשיו -

 0524659775

מבורכים אתם באשר תבחרו, בואו באהבה
רמי פלומבו,               
מהדהד תדר בריאדמה

הקליקו כאן והרשמו עכשיו להתכנסות הבאה ולרשימת התפוצה

לתאום טלפוני - 0524659775, 0528738007
מרחב בריאדמה - רח העצמאות 30 בנימינה
למטפלים ומנחים - ניתן לשכור את מרחב בריאדמה לטיפולים וסדנאות התקשרו לקבלת פרטים