יום שבת, 28 באוגוסט 2010

תהליך ההתכנסות

ההתכנסות היא תנועה חזרה אל המקור, אל ההוויה השלמה. כשאנחנו מאפשרים לתהליך ההתכנסות להתרחש בתוכנו, מתחילה בנו תנועה פנימה. השלם שמבחין בהתעוררות של תנועה מגיב אליה ומהדהד אלינו תדר מגנטי, שמפעיל עלינו כוח משיכה והאנרגיה שעצורה בנו מתחילה לנוע בכיוון המקור. התנועה שהחלה בתוכנו מהדהדת בהרמוניה עם התדר המגנטי שנובע מתוך השלם, עם התנועה מתרחש סנכרון של האנרגיה שלנו עם האנרגיה של השלם, שמגדילה את נוכחות בשלם בתוכנו.


בכל גלגול חיים שלנו חלק מהאנרגיה של השלם נשארת מאחור בתוך ממדי הזמן, כל פוטנציאל קיום שלנו בעתיד, מכיל חלק מהאנרגיה של השלם. כשהאחד מתפצל ויוצר ממדים, התדר המאוחד שלו ממשיך להדהד בכל אחד מחלקיו הרבים. תדר השלם מהדהד בכל ההתפצלויות שלו, ללא יוצא מהכלל. באותו האופן המהות השלמה שלנו נוכחת בכל אחד מהחלקים הרבים של האישיות שלנו שהתפצלו מתוכה.


בתהליך ההתכנסות חלקי השלם נמשכים אל המקור, בכוח המשיכה המגנטי של השלם. ככול שיותר חלקים התמזגו יחד בתוכו, העוצמה של התדר המגנטי גדלה. וככול שמתרבים חלקי השלם שהתמזגו יחד אל תוך ממד ההתכנסות, האנרגיה של השלם מתעצמת במישור הקיום של המציאות הגשמית. חשוב להבין שהעובדה שהשלם מתפצל לממדים רבים, איננה מחסירה ממנו במאום ושהכול מתרחש בתוכו. ההתפצלות וההתכנסות הן חלק מהדינאמיקה הטבעית של "נשימת" השלם, בנשיפה מתהוות התגשמויות של אין ספור ממדי קיום, ובשאיפה הן מתכנסות חזרה אל מקור האין סופי שממנו התפצלו.


ההתכנסות אל המקור, דומה להשפעה שיש לכוח המשיכה, על גוף חסר משקל שמרחף בחלל. כשמתכת נמצאת בטווח כוח המשיכה של המגנט, המשיכה היא מיידית. כהרף עיין המתכת מתחילה לנוע ונצמדת אל המגנט. באותו האופן ההתכנסות מתעצמת מתוך כוח המשיכה של התדר המגנטי, שמהדהד מתוך האחדות הפנימית של המקור הרוחני הגבוהה.


כשאנחנו מסכימים להתכנס חזרה אל המקור, השלם, ממנו התפצלנו מזהה את כוונת ההתכנסות שלנו ובתגובה מהדהד אלינו את התדר של האחד ממנו הכול התפצל ואליו הכול חוזר. וכך הוא מעצים את ההרמוניה שהחלה עם ההסכמה להתכנסות. ההתכנסות מובילה לריפוי ולטרנספורמציה, ללא צורך בשינוי יזום או בריפוי ממקור חיצוני או בעבודה לשחרר דפוסים אוטומטיים, התניות או חסימות אנרגטיות ולא נחוצים תהליכים עמוקים מכיוון שבתוך תהליך ההתכנסות העבודה מתרחשת באופן טבעי. אין זה אומר שאלה מאיתנו שחשים צורך לעשות תהליכים עמוקים צריכים לוותר עליהם, הם פשוט ישיגו תוצאות מהירות הרבה יותר.


מהבחינה קרמתית המשמעות היא שכל גלגולי החיים הרבים שחיינו, משתחררים והאנרגיה שלהם נאספת חזרה אל המקור. העבר והעתיד מתכנסים אל תוך ההווה, מכיוון שרק ההסכמה שלנו כשאנחנו נמצאים בהתגשמות פיזית יכולה לעורר את התנועה פנימה אל תוך ממד ההתכנסות. לכוונה שלנו כבני האדם יש את היכולת לחולל את התדר ההרמוני של האחדות וכשהוא מתחיל להדהד השלם מהדהד אלינו בחזרה.


במישור האישי כל האיכויות שלנו, החיוביות והשליליות, החסימות וההתניות, הצדדים המוארים ואלה האפלים שבתוכנו, נעים יחד אל ממד ההתכנסות ותוך כדי תנועה הם מהדהדים את התדר ההרמוני של אחדות והאנרגיה המקובעת בתוכן משתחררת באופן טבעי. ברמה האישית ההתכנסות מעוררת תהליך של ריפוי בכל משורי הקיום, פיזי אנרגטי רגשי ומנטאלי. ההשפעה היא מיידית, בדומה להשפעה של כוח משיכה. ככול שהקרבה אל המקור גדלה, כוח המשיכה חזק יותר וההשתחררות של האנרגיה שמרכיבה את המבנים האנרגטיים שזקוקים לריפוי מהירה יותר. וככול שיותר אנרגיה משתחררת, ככה העוצמה הפנימית שלנו גדלה והנוכחות של המקור בתוכנו גדלה.


כל המרקם של החיים שלנו עשוי מאנרגיית השלם, והזיכרונות שלנו נשמרים באנרגיה של השלם. כול ההשתקפויות והחלקים שלנו נמצאים בתוך השלם, וכל אחד מהם הוא ממד אנרגטי שעשוי מאנרגיה של שלם. מיליוני התאים שמהם מורכב הגוף שלנו עשויים מהאנרגיה של השלם, וגם כשאנחנו ממוקדים בתוך הממד של הקיום הגשמי, השלם נמצא בתוכנו. הכול הוא השלם, מה שמשתנה הוא האופן שבו השלם מתגלה לנו.


אם נסתכל על תהליך ההתכנסות מנקודת מבט נוספת ונראה את תודעת השלם כאינטליגנציה עליונה שמתקיימת בהרמוניה מושלמת, נוכל לראות את אין סוף ממדי הקיום כהשתקפויות של אינטליגנציה יחסית מתוך אינטליגנציה אין סופית. ממדי הקיום מכילים אנרגיה פוטנציאלית של אינטליגנציה גבוהה, שמטבע היותה חלקית היא שואפת לחזור אל המקור ממנו היא השתקפה, אל המלאות האין סופית של האינטליגנציה האלוהית.


זה פחות חשוב מה היו הנסיבות שהובילו לחסימה רגשית או להתניה זו או אחרת ומדוע נשמר בנו זיכרון טראומתי כזה או אחר. באותה מידה זה גם לא באמת משנה איך פועל המנגנון שמשמר את ממדי הקיום הקרמתיים שלנו ואיך מתנהל הזמן. מה שבאמת חשוב היא העבודה שבהתניות, בחסימות ובזיכרונות המודעים והלא מודעים גם יחד, כמו בכל ההיסטוריה הקרמתית שלנו, מגולמת אנרגיה אדירה של אינטליגנציה רוחנית בפוטנציאל להשתחרר ולהיטמע חזרה אל תוך המקור שממנו היא מתפצלת.


ההתכנסות היא העצמה אמיתית של האינטליגנציה הרוחנית הטבעית, שנוכחת בכל אחד ואחת מאיתנו. וכשהאנרגיה הפוטנציאלית משתחררת היא חוזרת להיות זמינה עבורנו, אנחנו יכולים להשתמש בה. כשזה קורה אנחנו מתחילים להשתחרר מהמאבק הקטנוני שאנחנו מנהלים בתוך עצמנו ועם העולם, ואנחנו יכולים להפנות את המודעות שלנו לדברים החשובים באמת שצריך לטפל בהם. לפתח את היצירתיות הטבעית שלנו, לחיות חיים הרמוניים ומודעים בתוכנו ובשיתוף עם הפלנטה. להניע תהליכים שמובילים את העולם לריפוי והתפתחות, ולחיות באופן הטבעי ביותר מתוך מודעות אישית לתודעת השלם.


האנושות ואנחנו כאינדיבידואלים נמצאים בזמן שבו ההתכנסות אפשרית יותר מתמיד, לכול אחד מאיתנו יש את פוטנציאל ההתכנסות האישי שלו והפוטנציאל הזה הוא החותם המגנטי. מכיוון שפוטנציאל ההתכנסות שלנו מועצם על ידי סנכרון עם התדר של האחד, זה רק עניין של מסה קריטית על מנת שתהליך ההתכנסות יושלם ברמה האישית וברמת התודעה המאוחדת שלנו כגזע. כשזה יקרה אנו נחווה את ההרמוניה והקיימות של בריאדמה, מכיוון שהתכנסות האנרגיה של הגזע האנושי תהדהד עם התדר המגנטי של האדמה ויחד נהדהד אל הבריאה.


דמיינו מרחב רוחני שבו אתם נמצאים יחד עם כל מי שאי פעם הייתם ואי פעם תהיו. ולאותו ממד מתכנסים גם כל ההשתקפויות והצדדים הרבים שיש בכם בהווה. ולכולם יש מקום, וכל חלק מוצא את מקומו המדויק. לרגע אחד וללא שיפוט כלל, כל חלק מבטא את מי ומה שהוא. זכרו שכל החלקים כולם הם ההשתקפויות שלכם עצמכם. וכל החלקים האלה נעים אחד לתוך השני ומתמזגים יחד. דעו שהאנרגיה שמאפשרת את ההתמזגות נובעת מתוך ההרמוניה של האחדות, כל שצריך לעשות הוא להסכים להתכנסות. הסכמה להתכנסות היא מה שנחוץ על מנת שאנרגיה עצורה ודחוסה תשתחרר ותתאסף אל השלם. והאנרגיה משתחררת וממלאת את המרחב ההתכנסות, נאספת מעצימה אתכם. זה הוא ממד ההתכנסות בתוכו מהדהדת ההרמוניה של האחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה