יום ראשון, 1 בינואר 2012

לכל איש יש שם



שינויים של שם הם עיניין מהותי מאוד ויש לשינויים האלה הלשכות רבות בחיים של האדם ובנוכחות שלו בעולם ובדיאלוג שלו עם היקום. אני רוצה לשתף אתכם מעט על הדרך שעשיתי עם התהליך הזה ועל המשמעות שלו בהתפתחות האישית שלי. כולכם בוודאי יודעים מכירים את התפיסה של המסורות העתיקות שהעולם נברא בצליל או במילה והאותיות מבטאות את הצליל או את הדיבור שיצר את העולם והן אבני היסוד של הבריאה עצמה. זה הוא סוד גלוי שלמחשבות יש אנרגיה שמביאה ליצירת מציאות, האנרגיה הזו באה ליידי ביטוי בצורה עוצמתית מאוד דרך האותיות.

מטבע הדברים השמות שלנו מוליכים את עוצמת התדרים של אנרגיית המחשבה, דרך צרוף האותיות של השם, שמהדהדת במרחב הקיום של האדם. למעשה מהווה את המרחב שבו האדם יביא את עצמו ליידי ביטוי. האנרגיות של השם הן חלק מהשדה האנרגטי שמקשר בין הישות העליונה לעולם, שדה שמאפשר לאדם את היכולת לשחק במשחק החיים דרך יצירת מציאות. בכל המסורות העתיקות וגם החדשות תהליכי התקדשות נחגגים בקבלת שם חדש או נוסף, שמתאר את הטרנספורמציה או הצמיחה שעבר האדם שהביע לבגרות רוחנית או עבר התקדשות.

במקרים מיוחדים של סוף תהליך רוחני עמוק, אתה יודע שההתחדשות שלך היא עמוקה מאוד ואתה מרגיש צורך מהותי לשנות גם את האנרגיה שמהדהדת מתוך השם שלך. ההתחדשות מעוררת בך את הדחף לבחור בתדרים החדשים שיהדהדו בשדה האנרגטי החדש שלך ויבטאו את המודעות המתחדשת שלך בעולם ויהוו את הערוצים דרכם העולם והיקום יזהו אותך. דרך אגב שלוש מבעלי החותם עשו את הצעד המיוחד הזה ובחרו לעצמם שם חדש בעולם.

מגולם לפרפר -
תהליך שינוי השם התחיל אצלי ב 2003 שלוש שנים אחרי שקבלתי את זרע הידע שנבט והתגלה כבריאדמה ובתהליך הטרנספורמציה של החותם המגנטי. ב 1999 הגעתי פעם נוספת למקום של קצה העולם האישי שלי, לא היה לי מה לחפש יותר בעולם הפנימי שלי ועשיתי קפיצת תודעה שלקחה אותי למסע חשוך מאוד שארך כמה שנים ארוכות. באותם הימים התעורר בי צורך עמוק מאוד להתכנס ולהתרחק מהעולם שהכרתי, רציתי זמן לעסוק בעצמי ולהתבונן פנימה, הצורך הזה היה עוצמתי כל כך שהוא הוביל לשינוי שם. ובפעם הראשונה שיניתי את שימי מרמי לרם. מהבחינה האנרגטית הצעד הזה הביא לא רק להתרחקות מהעשייה הרוחנית שלי אלה להתכנסות אנרגטית עוצמתית מאוד שניתקה אותי כמעט לגמרי, למעט ממעגל משפחתי החדשה התנתקתי מכולם, משפחה חברים עשייה וכל השאר.

כשיצאתי מהתהליך החשוך והארוך הזה, חשתי צורך לחזור חזרה לשם שנתנו לי הורי וחזרתי להציג את עצמי בשמי המקורי רמי. עדיין לא עשיתי שינוי רישמי, לפעמים זה חשוב ולפעמים לא. בשבילי ההתמהמהות לעשות את הצעד הרישמי לוותה בתחושה שעדיין לא הגעתי לסיום התהליך הרוחני, שהזרע שלו נטוע אי שם ב 1999 כשקיבלתי את המיידעים של החותם. הרגשתי שאני עדיין חסר את הנוכחות המלאה של אנרגיה בתוך השדות האנרגטיים שלי שהתחדשו, ההתחדשות עדיין לא הסתיימה.

ואז זה פשוט קרה, וידעתי שההתחדשות הושלמה. יום בהיר אחד הלכתי להצטלם כשאני אוסף טוב טוב את השיער (אולי רמז לתספורת העתידית) ויומיים אחר כך נסעתי לעשות את השינוי הרשמי במשרד הפנים. בבוקר כשהתעוררתי לא הייתי רמי הייתי רמי אוריאל, שם שהדהד בי כבר כמה וכמה זמן. באופן מפתיע, ואולי לא שהרי ביקום הכול מדוייק, השינוי הרשמי התרחש ב 27/11/11 שזה גם ראש חודש כסלו, חודש שמסמל יותר מכל את היציאה מהחושך לאור.

שמות המלאכים מתעלים אנרגיה מסויימת של אור ובגישה מסויימת המלאכים הם קוד של תודעה שקושרה למבנה הבריאה. כל חיי אני עובד עם האנרגיות של מטטרון גם החניכה של החותם המגנטי היא דרך הפמליה של מטטרון והנה אני נושא בשמי את האנרגיה של אוריאל שעבורי היא באמת מסמלת התחדשות. מהר מאוד השם החדש היה לסביבה הקרובה לי טבעי לגמרי, אפילו אמא שלי שמחה על התוספת. במשך שלושה ימים הייתי בהתעלות אמיתית התרגשתי מאוד, הרגשתי ששמיכה חשוכה שכיסתה אותי במשך שנים ארוכות, מוסרת ואני מתמלא באור חדש.

יש במתנת השם המלאכי של אוריאל את העוצמה של האור האלוהי וזה מביא אותי לסקרנות גדולה מאוד כי אני חש שהאנרגיה הזו קשרה לאנרגיות האור של גוף האור החמישי, מעניין לאן מובילה אותי הדרך ומה מביא איתו המסע הבא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה