יום חמישי, 3 בפברואר 2011

בעקבות פתיחת שער אנרגטי לאיזון וחיזוק השלום בפלנטה ובמזרח התיכון

למעמד פתיחת השער לאיזון וחיזק השלום התקבצו, בהתרעה קצרה, למעלה מ 30 חברים. האנרגיה המשותפת של 30 אנשים שמודעים לתהליך רוחני היא עוצמתית, כשמוסיפים לזה את המשפחה הרוחנית, המדריכים האישיים וישויות האור שמתקבצות בכל פעם שתהליך כזה של עשייה משותפת מתרחש, העוצמה גדלה פי כמה וכמה מונים. פתיחת שער אנרגטי היא מעמד מיוחד, על אחת כמה וכמה כשהוא מתרחש מרחוק וללא הכוונה מילולית, למעט הכרזה על ההסכמה להשתתף במעגל הרוחני. המשמעות של זה היא שהתהליך כולו מתרחש מתוך הרוח אל תוך הממד הפיזי, בשונה מתהליכים שבהם יש נוכחות פיזית של מעגל אנשים שמהדהדים מהמישור הפיזי אנרגטי אל הרוחני. זה הוא אתגר רוחני שמתאים לזמנים האלה של קריסת הממדים והמעבר להדהד בתדר של אחדות פנימית ורוחנית.

פתיחת השער לשלום הייתה תהליך מורכב מכיוון שמדובר בעבודה שמכוונת לשינוי המחשבות הרגשות וההתנהגות של מסה של בני אדם שנמצאים מצד אחד בכאוס רגשי ומהצד השני בהתעלות של תקווה לחופש. מתוך כוונה להביא אליהם תדר של שלום, שזו אנרגיה מיוחדת במינה. העבודה האנרגטית הייתה מכוונת אל הגופים האסטראלי והמנטאלי של בני האדם בכלל ולתוך הממדים המקבילים של הפלנטה שמשקפים באופן מיידי את התנודה האנרגטית של האנשים שמהדהדת דרך הרשתות הרוחניות.כשמצד אחד הם משחררים כעס ודיכוי ומהצד השני מתעוררת בהם תיקווה לחיים טובים יותר ולחופש. יש התעוררות למודעות עצמית וחופש יש כמיהה לביטוי עצמי באוכלוסיות גדולות במזרח התיכון וביבשת אפריקה.

השלב הראשון של איזון אנרגטי והרמוני של המעגל המפוזר גיאוגרפית של המשתתפים, היה תהליך איטי בשל נוכחות של אנרגיה אסטראלית רגשית דחוסה, אני מאמין שההשפעה של ההתעוררות לחופש, יוצרת תהודה רבה לצד בלבול גם במרחב האנרגטי של ישראל. כשהתייצב האיזון האנרגטי של המשתתפים הייתה התעוררות חזקה של אנרגיה לאיזון פלנטארי שייצבה את המפגש של הלוחות הטקטוניים בשבר של הלוח הערבי עם הלוח האפריקאי. מכיוון שאנחנו עושים עבודה של איזון אנרגטי לאדמה מישראל ומהדהדים דרך הרשת הרוחנית של האדמה, באופן טבעי האיזון הפלנטארי יהיה מכוון למרכזים רגישים באזורנו. לאיזון של המעגל ולאיזון של האדמה יש חשיבות עליונה בתהליכים כאלה מכיוון שאנרגיה של כאוס רגשי כמו שקיימת בזמן האחרון באפריקה, יוצרים תנודות וזעזועים שבטווח הארוך נספגים על ידי האדמה.   

התנועה מהממד של תודעת איזון פלנטארי, למעטפת האסטראלית הייתה הדרגתית וכשהתדר של שלום התייצב התחילה להתהוות תנועה שנעה בכיוון השעון מהחוץ אל הפנים כשהיא מערבלת את האנרגיה הצמיגית של רגש שהכילה דיכוי אלימות ופחד. התהליך כוון להתמקד בעיקר במצרים ובאגן הים התיכון כשנקודת המוצא הייתה ישראל דרך עזה פלסטין מצרים שהייתה המוקד המרכזי, גולש לקצה הצפוני של אפריקה עובר לאירופה שממלאת תפקיד בתמיכה עתידית באפריקה, רוסיה ובמידה קטנה תורכיה וסוגר מעגל דרך חצי האי ערב והים האדום פרץ סואץ שנושק למצריים.

המטרה הייתה להניע ספיראלה של אנרגיה שתגרום להתעוררות אנרגיה של תקשורת רוחנית, על מנת לאפשר לאנרגיות הדחוסות של רגש להשתחרר ולאנרגיה של מחשבה מקובעת להתפרק ולהתבהר. האנרגיה הרגשית הייתה עכורה צמיגית ודחוסה מאוד, היה קשה מאוד להביא תנועה לתוך ההתגבשות של רגש שלילי שנובע מדיכוי עמוק כשנמשך שנים ארוכות כל כך, הרבה מעבר לזמן של השלטון הזה. הכמיהה לשחרור עולה מרובדים עמוקים הרבה יותר מאלה שאפשר לשייך לזמנים המודרניים. בהדרגה עם התקדמות תהליך השחרור של אנרגיה דחוסה התהווה גל של אנרגיה שהחל לנוע בתנועה ספיראלית אל המרכז, כשהוא מכסה בשובל רחב של אנרגיה לבנה, את המרחב הגדול של אגן הים התיכון עד שהתמקם מעל איזור מצרים וחלקה הצפוני של יבשת אפריקה.

בסופו של החלק השני, הייתה הכוונה להדהד התעוררות להבנה ולהזין אנרגיות של שלום באיזור שכונה בזמן התהליך " ארצם של דוד וגולית ". האנרגיה שמחזיקה את הקיפאון בין ישראל הפלסטיניים ורצועת עזה, נמצאת לקראת תנועה בלתי נמנעת. הרבה זרמים אנרגטיים ורגשיים, תת קרקעיים נמצאים בתנועה.

חלקו האחרון של התהליך בשלב של הריפוי האנרגטי האישי, שאומנם היה בתמיכה של ישויות אור אך נבע בעיקר מהחיבור של המשתתפים עם הישויות הגבוהה שלהם עצמם. וכל אחד בפרטיותו קיבל ונתן בהתאם לצרכיו האישיים. האנרגיה המשיכה להדהד זמן רב אחרי שהשער נסגר, החזרה אל המציאות הפיזית הייתה מעצימה ומלאת הוד.

לסיום, העבודה לפתיחת השער הייתה בסימן של אחדות, כשקבוצה של בני אדם שהחיבור שלהם ברוח היווה את העוצמה המרכזית לאיכויות של אור שהשתתפו בעשייה. הייתה אהבה חמלה ותמיכה אמיתית שבאה מהליבות המשתתפים, האנרגיה של הרוח שנכחה התמזגה עם האהבה הזו. תהליכים מהסוג הזה מקיימים בתוכם שיעורים חשובים של אחדות רוחנית הרמוניה ואהבה ללא תנאי מעבר לזמן ולמקום, האנשים שמבקשים להשתתף מונעים מתוך נתינה אמיתית. גם אם קורה שלא חווים נרדמים או מתמלאים ספק תוך כדי התהליך המהות הרוחנית עדיין נוכחות. אני מודה לישויות האור שכיבדו אותנו בנוכחותם, תודה אישית לכל אחד ואחת מכם על שנכחתם ותמכתם, תודה לבעלי החותם על שהדהדו בתדר משותף, בפתיחת השער אנרגטי לאיזון וחיזוק השלום.

מבורכים אתם על השתתפותכם

לפרטים על מפגשי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה