יום שבת, 1 בינואר 2011

החותם המגנטי

החותם המגנטי הוא שער ההתעלות והשלב הראשון בתהליך הטרנספורמציה של התחדשות שמביא את הכלים של בריאדמה.
ההחניכה לחותם המגנטי היא תהליך משנה חיים, מאיץ להתחדשות תפיסת עולם פנימית ושער להתעלות של האדם. החותם המגנטי ניתן לנו באהבה גדולה על ידי ההשגחה העליונה המכוונת את ההתפתחות הרוחנית האישית והפלנטארית אל תוך הממדים הגבוהים, בזמנים מיוחדים אלה בהם אנו חיים עכשיו. לא משנה באיזה עיסוק או דרך רוחנית אתם הלוכים בה, החותם המגנטי ניתן לכם בזכות היותכם לוחמי אור והוא מיועד לעורר בכם את הפוטנציאל הגבוה שלכם לשינוי וקפיצת תודעה בזמנים מיוחדים האלה שבהם אנו חיים עכשיו.

החותם מפעיל את תהליך כינוס האנרגיה הרב ממדית שלך ואוסף את ההשלכה האנרגטית מהעבר ומהעתיד אל תוך כאן ועכשיו, אל תוך הקיום בהווה. מתעל תובנות גבוהות וממקד את האנרגיה שלנו לבריאת מציאות שמהדהדת בהרמוניה עם האדמה והבריאה. קבלת החותם המגנטי היא תהליך משנה חיים, מאיץ לשינוי תפיסת עולם פנימית ושער להתעלות לתדר הגבוה של האחדות.

החותם המגנטי הוא תהליך מופלא שניתן לנו על ידי ההשגחה העליונה המכוונת, את ההתפתחות הרוחנית וההאצה להתעלות ולהעלאת תדר התודעה האישית והפלנטארית אל הממדים הגבוהים. החותם הוא כלי ראשון מתוך כמה כלים להתעלות שנובעים מתובנות בריאדמה וספר השפע לעיגון התדר המגנטי.

התהליך של החותם המגנטי מיועד ללוחמי האור ששומעים בתוכם את הקריאה הרוחנית, לעשות קפיצת תודעה ולהאיץ את תהליכי ההתפתחות האישיים והפלנטריים אל התדר הגבוה של ממד האחדות. החניכה לחותם היא אישית וההשפעה של החותם באה ליידי ביטוי באופן שונה מאדם לאדם בהתאם לאיכות הרוחנית שלו. ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי משקפת לנו את הפוטנציאל הרוחני הגבוה לטרנספורמציה, שנובע מתוך הבעת הסכמה רוחנית של החניכה לחותם המגנטי.
אני מודה על הזכות שניתנה לי להביא אליכם את החותם המגנטי, ושמח מכל הלב לאפשר את קבלת מתנת החותם לכל מי ששואף לקבל אותו. בואו באהבה,

בדומה לכל התהליכים של עבודה רוחנית והתפתחות התודעה, התהליך של החותם המגנטי מצריך בריאות פיזית ויציבות פנימית. קבלת החניכה לחותם המגנטי היא אישית ומתאפשרת אך ורק מתוך בחירה חופשית הסכמה רוחנית ואחריות אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה